Το 2024, σε ένα σύνθετο οικονομικό περιβάλλον οι εταιρείες του ομίλου Vivartia κατάφεραν να βελτιώσουν τα χρηματοοικονομικά τους μεγέθη, εν μέρει λόγω της αύξησης των εξαγωγών τους αλλά και της ενίσχυσης του κλάδου της εστίασης, ως αποτέλεσμα της τουριστικής κίνησης.

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα EBITDA ανήλθαν σε 95,9 εκατ. ευρώ έναντι 91,9 εκατ. ευρώ το 2023 και τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε 23,6 εκατ. ευρώ έναντι 10,6 εκατ. ευρώ το 2023. Οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 72,8 εκατ. ευρώ και ανήλθαν σε €975,4 εκατ. ευρώ. Όλες οι εταιρείες του ομίλου διατήρησαν τα μερίδια αγοράς στους τομείς που δραστηριοποιούνται, διασφαλίζοντας την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές. Παράλληλα συνεχίστηκε η οργανωτική και λειτουργική αναδιάρθρωση, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι βασικές εταιρείες του ομίλου απέσπασαν πλατινένιες και χρυσές διακρίσεις από τον «EcoVadis», για τις επιχειρηματικές τους πρακτικές και την προσήλωσή τους στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Περνώντας στο 2025, η Vivartia προχώρησε σε σημαντικές αναδιαρθρώσεις του χαρτοφυλακίου της, με τη θυγατρική Δωδώνη να μεταβιβάζεται στη Hellenic Dairies, ενώ η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης πωλήθηκε στην Ideal Holdings.

Οι κινήσεις αυτές είχαν στόχο την εστίαση των δραστηριοτήτων του ομίλου στους βασικούς τομείς του, όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα μέσω της ΔΕΛΤΑ και η εστίαση με τις αλυσίδες Goody’s‑Everest.