Στην ανάπτυξη 562 δειγμάτων νέων συνταγών και προϊόντων και στην παραγωγή και πώληση 57 νέων κωδικών -τύπου spreads και ειδικά μικρές συσκευασίες κατάλληλες για μικρά γεύματα (σνακς)- προχώρησε την περασμένη χρονιά η βιομηχανία PELOPAC.

Ένα από τα προϊόντα, για τη βελτίωση του οποίου συνεργάζεται με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, είναι η διάρκεια ζωής προϊόντων ελιάς τυποποιημένων σε σακουλάκια. Τα προϊόντα της βιομηχανίας κατευθύνονται κυρίως στο εξωτερικό.

Οι κυριότεροι εξαγωγικοί προορισμοί είναι οι Η.Π.Α. η Μ. Βρετανία, η Αυστραλία και άλλες χώρες της Ε.Ε, στις οποίες η εταιρεία προμηθεύει σειρά επώνυμων προϊόντων της και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες αλυσίδες λιανικής.

Τα κύρια προϊόντα της εταιρείας περιλαμβάνουν ελιές, σάλτσες, spreads, antipasti και είναι συσκευασμένα σε βάζα, πλαστικά σακουλάκια και δισκάκια για τις ανάγκες των αγορών λιανικής και εστίασης.

Πηγή ανάπτυξης οι διεθνείς αγορές
Από τις διεθνείς αγορές ήρθε και η σημαντική ανάπτυξη των οικονομικών της μεγεθών κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα που πωλεί έχουν ως βάση την ελιά, την πιπεριά και το τουρσί, πολύ μεγάλο μέρος των οποίων εξάγεται στην Αμερική και πολύ λιγότερο στην Ευρώπη, ενώ στην Ελληνική αγορά οι πωλήσεις αφορούν κυρίως πωλήσεις πρώτων υλών.

Οι πωλήσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα 25,466 εκατ. ευρώ, από 18,804 εκατ. ευρώ το 2019, δηλαδή σημείωσαν αύξηση κατά 35%. Τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν κατά 1.045.905 ευρώ στο ποσό των 1.614.415,99 ευρώ, τα EBITDA παρουσιασαν αύξηση κατά 93% στα 2,986 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 51% αυξήθηκε το μικτό αποτέλεσμα ανερχόμενο στα 3,583 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η PELOPAC είναι πιστοποιημένη κατά ISO 22000 & BRC Global Standard Food, Classification: A+ από την TUV Nord, όπως επίσης και κατά SMETA για την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη.