Η Unilever θα επιδιώξει μια συμφωνία για τις καταναλωτικές δραστηριότητες υγείας της GlaxoSmithKline, σχολιάζοντας μάλιστα ότι ταιριάζει με τη στρατηγική της, μετά από την απόρριψη της προσφοράς των 50 δισ. στερλίνων. Η GSK επιβεβαίωσε το Σαββατοκύριακο ότι είχε απορρίψει την πρόταση της εταιρείας των σαπουνιών Dove για τις καταναλωτικές δραστηριότητες υγείας, η οποία φιλοξενεί επίσης brands όπως οι οδοντόπαστες Sensodyne.

«Η εξαγορά θα δημιουργήσει κλίμακα και μια πλατφόρμα ανάπτυξης για το συνδυασμένο χαρτοφυλάκιο στις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ινδία, με περαιτέρω ευκαιρίες σε άλλες αναδυόμενες αγορές», ανέφερε η Unilever, επισημαίνοντας τις συνέργειες στον κλάδο της στοματικής υγιεινής και των συμπληρωμάτων βιταμινών. Η GSK δήλωσε το Σάββατο πως η πρόταση της Unilever «υποτιμά θεμελιωδώς» τις εν λόγω δραστηριότητες, προσθέτοντας ότι θα επιμείνει στο σχέδιο της για εισαγωγή των εν λόγω δραστηριοτήτων στο χρηματιστήριο αυτόν τον χρόνο. Οι καταναλωτικές δραστηριότητες της GSK, στις οποίες κατέχει το 32% η Pfizer, είχαν ετήσιες πωλήσεις σχεδόν 10 δισ. στερλίνων.