Τη δυνατότητα να εμπορεύεται, τα προϊόντα που παράγει η αντιπροσωπεύει, από ξυριστικές λεπίδες μέχρι καλσόν, και μέσω φυσικών ή ηλεκτρονικών πωλήσεων, απευθείας, ή/και μέσω τρίτων επιγραμμικών πλατφορμών, δίνει πλέον το καταστατικό στην BIC ΒΙΟΛΕΞ. Αυτό προβλέπει το άρθρο 2 του καταστατικού της εταιρείας που άλλαξε και καταχωρήθηκε στο ΓΕΜΗ μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μετοχών.

Η ελληνική θυγατρική του ομίλου BIC, έχει ισχυρή θέση στην αγορά σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται. Η εταιρεία είναι η μεγαλύτερη παράγωγος για τον κλάδο των ξυριστικών του Ομίλου BIC και εξάγει τα προϊόντα της από το εργοστάσιο των Αθηνών. Επίσης, η εταιρεία διεξάγει για τον όμιλο BIC την επιστημονική & τεχνολογική  ερευνά καθώς και τον σχεδιασμό  και ανάπτυξη των νεών ξυριστικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της (χρήση 2020) οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 165,312 εκατ. ευρώ από 203,507 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 57,8% στα 9,413 εκατ. ευρώ. Η μείωση των εξαγωγών κατά  19,7% το 2020 οφείλεται κυρίως στην μείωση των πωλήσεων των ξυριστικών προϊόντων ως αποτέλεσμα της απαγόρευσης των μετακινήσεων λόγω covid-19 και γενικότερων ανακατατάξεων των πωλήσεων στην παγκόσμια αγορά.

Οι πωλήσεις στην εγχωρία αγορά το 2020 σημείωσαν μικρότερη μείωση κατά  8,9% σε σχέση με το 2019. Η μείωση αυτή προήλθε από όλες σχεδόν τις κατηγορίες προϊόντων και εμπορευμάτων που διακινεί  η εταιρεία στην Ελλάδα με την κατηγορία των γραφικών να έχει πληγεί  περισσότερο κυρίως λόγω κλεισίματος των σχολείων και της μειωμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η εταιρεία επένδυσε το 2020 για πάγιο εξοπλισμό 13 εκ. ευρώ. Οι επενδύσεις αφορούν στο μεγαλύτερο μέρος μηχανολογικό εξοπλισμό για την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, την παραγωγή νεών προϊόντων, τη βελτίωση της διαδικασίας παραγωγής και την απόκτηση νέας τεχνολογίας.