Οι επιχειρήσεις που δείχνουν το δρόμο της εξωστρεφούς καινοτόμας επιχειρηματικής δραστηριότητας, βραβεύτηκαν στα Supply Chain Awards 2020,
αναδεικνύοντας Μεγάλους Νικητές τις Διακίνησις και Mantis.

Η διοργάνωση των Supply Chain Awards 2020, αποτελεί την 5η διοργάνωση των βραβείων από την Boussias και το Supply Chain Institute, με στόχο την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας στον χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Logistics.

Πιο συγκεκριμένα, τα βραβεία Supply Chain Excellence Awards ξεκίνησαν ως μια πρωτοβουλία για την αναγνώριση και την επιβράβευση των οργανισμών, που επιδεικνύουν αριστεία στις δραστηριότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Τα βραβεία παρέχουν, επίσης, πολύτιμα σχόλια για τους συμμετέχοντες, αφενός δρώντας ως αρωγός για την περαιτέρω εξέλιξη τους, αφετέρου θέτοντας στο προσκήνιο τις άριστες πρακτικές στον κλάδο.

Οι βασικοί στόχοι των βραβείων είναι:
• Να αναγνωρίσουν το εξαιρετικό επίτευγμα στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
• Να ανταμείψουν τις εταιρείες που έχουν επιτύχει τα υψηλότερα πρότυπα.
• Να τονίσουν τη σημασία και τις ευκαιρίες που προσφέρει, η εξαιρετική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
• Να επιβραβευθούν οι επιτυχίες του περασμένου έτους στον κλάδο.
• Να παρέχουν μια μοναδική ευκαιρία δικτύωσης για τους ανώτερους επαγγελματίες της αλυσίδας εφοδιασμού.

Η διοργάνωση του 2020 εξελίχθηκε και ολοκληρώθηκε υπό τις πρωτόγνωρες αλλαγές, που έφερε στις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους η πανδημία του COVID-19. Παρ’ όλα αυτά, οι πιο δυναμικές επιχειρήσεις του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας, των οποίων οι αντοχές δοκιμάστηκαν ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, μπήκαν στην αναμέτρηση μέσα στο 2020 και διεκδίκησαν βραβεία για τα έργα και τις πρωτοβουλίες τους. Οι βραβευμένες πρακτικές αποτελούν παράδειγμα και πηγή έμπνευσης για τους logisticians της ελληνικής αγοράς και οδηγούν στην αναβάθμιση και εξέλιξη του κλάδου συνολικά.

Ο καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης (Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, ΟΠΑ, Διευθυντής Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, ELTRUΝ), Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, δήλωσε με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των νικητών: «Τα βραβεία αναγνωρίζουν το σημαντικό ρόλο που παίζει το Supply Chain στην αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης, την επιχειρηματική ανάπτυξη, την αξιοποίηση των αναδυόμενων πρακτικών στις σύγχρονες και πολύπλοκες τοπικές και διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες, με κύριο πυλώνα τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Υπάρχει πλέον επιτακτική ανάγκη οι επιχειρήσεις να οικοδομήσουν μακροπρόθεσμη ανθεκτικότητα στην αλυσίδα αξίας τους για τη διαχείριση των σημερινών και των μελλοντικών προκλήσεων».

«Τα Supply Chain Awards από την ίδρυσή τους ως θεσμός ήταν ισχυρός γιατί είναι τα μοναδικά βραβεία του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας, που βραβεύουν έργα, καινοτόμες πρωτοβουλίες και βέλτιστες πρακτικές σε όλο το φάσμα του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η τελευταία διοργάνωση ξεχωρίζει, καθώς έλαβε χώρα κάτω από ιδιαίτερες-πρωτόγνωρες συνθήκες, λόγω της πανδημίας. Στη συγκυρία του κορονοϊού, η εφοδιαστική αλυσίδα πήρε άλλη διάσταση, μετασχηματίστηκε ψηφιακά και στήριξε την καθημερινότητά μας και τον τρόπο που είχαμε μάθει να ζούμε ως σήμερα. Το έργο των ανθρώπων της εφοδιαστικής αλυσίδας ήταν αξιέπαινο αυτή την περίοδο (και συνεχίζει να είναι) και τα βραβεία αποτελούν το βραχίονα ώστε αυτό το έργο των logistics να βγει στην επιφάνεια και να ακουστεί προς τα έξω. Γιατί αξίζει… χειροκρότημα».
Σταμάτης Ανδριανόπουλος, μέλος της Κριτικής Επιτροπής

«Τα Supply Chain Awards μπορούν να εισφέρουν θετικά στην περαιτέρω ανάδειξη του τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας σε πυλώνα ανάταξης της Ελληνικής οικονομίας. Επιπλέον, μέσω των βραβείων προβάλλονται οι υγιείς επιχειρήσεις του κλάδου και οι καλές πρακτικές επιχειρηματικής τους δραστηριοποίησης, γεγονός εξόχως σημαντικό για τη δημιουργία θετικού κλίματος για το ιδιωτικό επιχειρείν στη χώρα μας. Σε κάθε περίπτωση, ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας προτείνουμε να ενισχυθεί έμπρακτα από την πολιτεία, ούτως ώστε να γίνει ο σημαντικός υποστηρικτικός τομέας της μεταποίησης και του εμπορίου. Προς αυτή την κατεύθυνση ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τον κλάδο, που θα λάβει σοβαρά υπόψη του τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν από την πανδημία, είναι απολύτως αναγκαίο».
Αθανάσιος Σαββάκης, Προέδρος Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ)

«Ο θεσμός των Supply Chain Awards διακρίνει και προβάλει τις βέλτιστες πρακτικές και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες του κλάδου, οι οποίες αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση θέτοντας τον πήχη υψηλότερα, ώστε να ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες ενέργειες με στόχο την εξέλιξη του κλάδου ως σύνολο βάσει των νέων τάσεων της αγοράς και της τεχνολογίας. Η ανάδειξη αυτή αποτελεί την ελάχιστη επιβράβευση των ‘αφανών ηρώων’, που λειτουργούν 24/7 συνδέοντας την παραγωγή με την κατανάλωση. Ειδικά φέτος παρέμειναν εν καιρώ πανδημίας στην πρώτη γραμμή, διαφυλάσσοντας την απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς. Συνοπτικά, η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος μας είναι η εναρμόνισή του με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις νέες τεχνολογίες (τόσο σε επίπεδο διαδικασιών όσο και υποδομών), καθώς επίσης και η επίτευξη της μέγιστης ευελιξίας, ταχύτητας, ιχνηλάτισης και αποτελεσματικότητας σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, εξασφαλίζοντας παράλληλα όχι μόνο την εταιρική βιωσιμότητα, αλλά και την περιβαλλοντική προστασία».
Γιώργος Χαβάκης Αντιπρόεδρος Α’, ΠΕΕΔ, Γενικός Διευθυντής, ΧΑΒΑΚΗΣ ΑΕ

«Το 2020 ήταν μια χρονιά πρόκληση για την εφοδιαστική αλυσίδα. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι δοκιμάστηκαν σε πρωτόγνωρες συνθήκες και επέδειξαν μεγάλη προσαρμοστικότητα. Tα Supply Chain Awards 2020 αποτελούν μία ευκαιρία ανάδειξης των εταιρειών που διακρίθηκαν, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για την αποδοτικότητα και την ενσωμάτωση καινοτόμων διαδικασιών στη λειτουργία τους. Η επιβράβευση της αριστείας αποτελεί κίνηση έμπρακτης στήριξης, αλλά και παράδειγμα για τις επιχειρήσεις εφοδιαστικής που καλούνται να επιταχύνουν την ψηφιακή μετάβαση, να αξιοποιήσουν πράσινες πρακτικές και να αναβαθμίσουν τη διεθνή ανταγωνιστικότητά τους. Η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου προϋποθέτει, όμως, συνδυασμένες παρεμβάσεις για την απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης και πολεοδομικής οργάνωσης, την προώθηση των πολυτροπικών μεταφορών αλλά και τη οργάνωση των πάρκων μεγάλης εμβέλειας».
Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής ΣΕΒ

Τα Βραβεία της Χρονιάς

3PL Company of the Year
Διακίνησις
«Είναι μεγάλη τιμή για όλους εμάς να λάβουμε μια τέτοια αναγνώριση για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η οποία επικυρώνει την ποιότητα των υπηρεσιών μας και επιβραβεύει τη στρατηγική μας για συνεχή καινοτομία και αριστεία. Κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς, οι προσπάθειες μας εντατικοποιήθηκαν προς δύο κατευθύνσεις. Η προφανής είναι η διασφάλιση υψηλού επιπέδου λειτουργικής και ασφαλούς διαχείρισης και διακίνησης των εμπορευμάτων των πελατών μας, εν μέσω του πλαισίου που διαμορφώθηκε από την πανδημία. Λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ του πελατολογίου μας που συγκροτείται στην πλειονότητα του από πολυεθνικούς πελάτες με είδη αυξημένης ζήτησης για την τρέχουσα περίοδο (τρόφιμα, φάρμακα, προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας) γίνεται αντιληπτό το μέγεθος των προκλήσεων που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε. Η δεύτερη κατεύθυνση που ακολουθήσαμε ήταν να εστιάσουμε στην υλοποίηση πλήθους projects (ενδεικτικά ψηφιακή τεχνολογία, βιωσιμότητα, προστασία περιβάλλοντος) και βέβαια στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και νέων αγορών. Όπως αποδείχθηκε, αυτή η «τολμηρή» επιλογή μας ήταν τελικά η πιο ασφαλής επιλογή. Λένε ότι σε καιρούς με γρήγορες αλλαγές, η εμπειρία μπορεί να είναι ο χειρότερος εχθρός – εμείς την αξιοποιήσαμε ώστε να γίνει το πολυτιμότερο όπλο μας. Η στρατηγική μας για το μέλλον δεν μπορεί παρά να είναι η ίδια: ανάπτυξη, καινοτομία, αριστεία».
Ιώ Βλάχου, Commercial Director

Supply Chain Provider of the year
Mantis
«Η αναγνώριση της Mantis ως Supply Chain Provider of the year μας τιμά και μας ικανοποιεί ιδιαίτερα. Με τη βράβευση αυτή επιβεβαιώνεται η κυρίαρχη θέση της Mantis στην ελληνική αγορά της εφοδιαστικής αλυσίδας. Εδώ και 25 χρόνια στόχος μας είναι διαρκώς να εξελίσσουμε το λογισμικό μας ώστε να παρέχουμε τις πλέον σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα. Με αυτή τη στρατηγική η Mantis, όχι μόνο ανταποκρίνεται με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών της αλλά είναι και σε θέση να προβλέπει και τις μελλοντικές απαιτήσεις αυτών. Το βραβείο αυτό έρχεται να επισφραγίσει τη στρατηγική μας. Επί σειρά ετών αναγνωρίζουμε τη σπουδαιότητα του θεσμού των Supply Chain Awards, που έχει ως στόχο την ανάδειξη της αριστείας και την καινοτομία σε όλους τους τομείς της εφοδιαστικής αλυσίδας. Θα συνεχίσουμε, λοιπόν, να συμμετέχουμε ενεργά σε αυτές τις δράσεις».
Αργύρης Παπαντωνόπουλος, Sales & Business Development Manager, Mantis Hellas

Βογιατζόγλου Systems ΑΕ
Automatic Warehouse Distribution Center της Chipita στη Σλοβακία / Gold
Καινοτομία στην αποθήκη της A & G Paper / Βronze
Oι παλέτες αποστέλλονται καθημερινά από την παραγωγή του εργοστασίου στην αποθήκη. Μετά την παραλαβή τους, οι παλέτες πρέπει να περάσουν από σημείο ελέγχου όπου επικυρώνεται ότι το βάρος, οι διαστάσεις, τα χαρακτηριστικά και η ακεραιότητα των παλετών συμμορφώνονται με τις παραμέτρους, που απαιτούνται για τον ασφαλή χειρισμό εντός του αυτόματου συστήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, κάθε παλέτα που δεν ανταποκρίνεται στα τεχνικά αυτά χαρακτηριστικά, εκτρέπεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο για περαιτέρω έλεγχο. Σε αυτό το σημείο ελέγχου, το WMS προσδιορίζει επίσης κάθε παλέτα και την εισάγει στο σύστημα. Σε κάθε παλέτα εκχωρούνται δυναμικές θέσεις (dynamic slots) με βάση τη ζήτηση ή τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Με αυτόν τον τρόπο, η σωστή κατανομή των παλετών (με αγαθά) εντός του αποθηκευτικού χώρου έχει θετική επίδραση σε όλες τις λειτουργίες. Μετά την επιτυχή διέλευση της παλέτας από το σημείο ελέγχου, αποστέλλεται στον κατάλληλο διάδρομο με τη χρήση ενός αυτοματοποιημένου καλαθιού μεταφοράς, που τοποθετεί την παλέτα σε έναν μεταφορέα φόρτωσης με απόδοση 93 παλετών ανά ώρα.

Synergy
Κυνηγώντας την αριστεία / Gold
Η τεχνολογία είναι στο DNA μας / Silver
Με οδηγό την πελατοκεντρική προσέγγιση, η SYNERGY προσδίδει στις υπηρεσίες της ταχύτητα, διαφάνεια και αξία. Ο Account Manager είναι η φωνή προς και από τον πελάτη, δημιουργώντας περιβάλλον εμπιστοσύνης και βέλτιστης ικανοποίησης. Ιδιαίτερο ρόλο κατέχει και το τμήμα Client Support, που διαχειρίζεται ερωτήματα σχετικά με status, έκτακτα και παράπονα, με στόχο τη γρήγορη απάντηση και την αποτελεσματική παροχή λύσης προς τον πελάτη. Επίσης, το τμήμα λειτουργεί με Ticketing Tool, μετρώντας το χρόνο ανταπόκρισης και με levels of escalation. Τέλος, μέσω των μηχανογραφικών εργαλείων και των business analytics, η εταιρεία αποστέλλει κάθε μήνα το Your Journey in a Snapshot, όπου αποτυπώνεται το μηνιαίο «ταξίδι» στη συνεργασία.

ΠΑΕΓΑΕ
ECOlogistics στα πλαίσια των Δράσεων Ευθύνης ΠΑΕΓΑΕ / Gold
Η ΠΑΕΓΑΕ με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και στα πλαίσια των «Δράσεων Ευθύνης ΠΑΕΓΑΕ» αναπτύχθηκε η δράση “ECOlogistics”, στοχεύοντας στην πιο οικολογική λειτουργία της εταιρείας, χωρίς να επιβαρύνεται το περιβάλλον. Η δράση αυτή εφαρμόζει πρωτοβουλίες για τη μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας (χρήση λαμπτήρων τεχνολογίας LED), τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με χρήση εξοπλισμού υψηλής ενεργειακής απόδοσης και τον υπολογισμό του ετήσιου ανθρακικού αποτυπώματος της εταιρείας. Στόχος είναι η μείωση της άσκοπης κατανάλωσης, μέσω χρήσης αναπαλαιωμένων επίπλων της εταιρείας, ενώ η ΠΑΕΓΑΕ πρωτοτυπεί με δράσεις για την αντιστάθμιση των ρύπων, που παράγει η λειτουργία μας (“Go Climate Neutral Now” – δενδροφυτεύσεις) για ένα καλύτερο περιβάλλον για όλους.

MED FRIGO / Gold
Εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής (eCMR) σε φορτία από την Ελλάδα στην Ευρώπη
H MEDFRIGO, έχοντας σταθερή και διαρκή δέσμευση για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες προς όφελος των πελατών της, επένδυσε στην εφαρμογή e-CMR για τα φορτία της από την Ελλάδα προς την Ευρώπη, με στόχο τη βελτίωση της διαφάνειας και ποιότητας στις διεθνείς μεταφορές. Η ψηφιοποίηση αποτελεί εργαλείο διευκόλυνσης του διεθνούς εμπορίου, το οποίο σήμερα ειδικά είναι αναγκαίο για την ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας από τις συνέπειες της πανδημίας COVID-19. Η μετάβαση σε μια ψηφιακή Εφοδιαστική Αλυσίδα (paperless logistics), είναι σύνθετη διαδικασία, η οποία θα πρέπει να γίνει σταδιακά, ακολουθώντας προσεκτικά βήματα.

TRUCK & CARGO INSURANCE
Τruck & cargo insurance partnership / Gold
Το environmental risk and liability insurance αναγκαιότητα στα green logistics / Silver
Η διαχείριση του ρίσκου και η βέλτιστη ασφάλιση με γνώμονα τη σχέση κόστους-οφέλους για τον επιχειρηματία της εφοδιαστικής αλυσίδας επιτυγχάνεται μόνο μέσα από την ολιστική θεώρηση του ρίσκου. H εταιρεία έχει κατορθώσει το παραπάνω πλάνο μέσα από το συνεργατικό σχήμα τριών εξειδικευμένων εταιρειών. Η IRM πραγματοποιεί το σχεδιασμό και την ανάλυση των αναγκών, η TRUCK&CARGO Insurance μετουσιώνει τη μελέτη σε ασφαλιστικά προϊόντα και η Delatolas υλοποιεί το project, αξιοποιώντας το στόλο βαρέων οχημάτων της, εξειδικευμένα στελέχη, οδηγούς με πολυετή εμπειρία καθώς και τηλεματική τεχνολογία.

Eurochartiki / Gold
Χρήση ευρετικών αλγορίθμων για τον Προγραμματισμό Παραγωγής – η εφαρμογή PRISM
Η Ευρωχαρτική κατόρθωσε να βγει αλώβητη από την περίοδο της αβεβαιότητας της ζήτησης, χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων εργαλείων και το πρόγραμμα «PRISM» που έχει αναπτύξει. Σχεδιασμένο να οπτικοποιεί σε χρονοσειρά 2,5 μηνών διαθέσιμο απόθεμα και πρόγραμμα παραγωγής ανά προϊόν και λαμβάνοντας υπόψη την αλληλεπίδραση πολλαπλών παραγόντων (ζήτηση, δυναμικότητα, διαθεσιμότητα χρόνου κ.λπ.), προσέφερε ταχύτητα και ακρίβεια στη λήψη αποφάσεων σε μία περίοδο απαιτητική σε επίπεδο διαχείρισης κινδύνου. Η ταχύτητα ενημέρωσης (5 λεπτά), και η εφαρμογή του μέσω Microsoft Excel προσφέρουν ευελιξία στον έμπειρο planner, ενώ μειώνεται ο χρόνος εκπαίδευσης του νέου. Η εφαρμογή του κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης συντέλεσε στο θετικότατο αποτέλεσμα της εταιρείας.

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Α.Ε. / Silver
Χρήση της ηλεκρονικής πλατφόρμας e-Services για την ανάθεση εργασιών παραλαβής – παράδοσης, διαχείρισης εμπορευμάτων και εκτελωνιστικών εργασιών της εταιρείας
PCDC A.E.
H πλατφόρμα e-Services της PCDC είναι μια ανοικτή ηλεκτρονική πλατφόρμα, που επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών για τους πελάτες της πάντοτε σε συνεργασία με τα συστήματα των αρχών (τελωνείο, λιμάνι, κ.λπ.), με απώτερο σκοπό την καλύτερη, ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτησή τους και τη διασφάλιση της ιχνηλασιμότητας των φορτίων και των διαδικασιών (track & trace). H χρήση των e-Services διασφαλίζει όλους τους επιδιωκόμενους σκοπούς, με ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς φυσική παρουσία, γρηγορότερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποίηση λαθών, μηδενικές μετακινήσεις, άμεση πληροφόρηση για την κατάσταση των εργασιών και εμπορευμάτων των πελατών της. Επίσης, επιτυγχάνεται η αύξηση της παραγωγικότητας χάρη στη μείωση της γραφειοκρατίας και η αποδέσμευση της διαδικασίας από τη φυσική παρουσία των συναλλασσόμενων.

ΔΙΑΣ ΑΕ / Silver
Logistics εμπορευμάτων υψηλής αξίας
Η ΔΙΑΣ ΑΕ στα πλαίσια της στρατηγικής της πορείας προς παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, το 2018 πιστοποίησε με επιτυχία τις εγκαταστάσεις της στον Ασπρόπυργο Αττικής, σύμφωνα με το ανώτατο πρότυπο ασφάλειας αποθηκών για τη διαχείριση εμπορευμάτων υψηλής αξίας TAPA FSR A (Facility Security Requirements). Η αποτελεσματικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας των εμπορικών επιχειρήσεων εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις επιδόσεις των 3PLs. Η ικανότητα της εταιρείας να ενισχύει τις συνεχώς προσαρμοζόμενες διαδικασίες, τοποθετώντας στο επίκεντρο την εμπειρία και την τεχνογνωσία, είναι καταλυτικός παράγοντας στην εξασφάλιση των μακροχρόνιων συνεργασιών (core customer retention ≈ 14 years). Γι’ αυτό το λόγο η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει σε μια διαφορετική πτυχή ενίσχυσης των διαδικασιών, αυτή της μετρήσιμης κουλτούρας ασφαλείας (security).

ELBAK S.A. / Bronze
Άμεση επεξεργασία φρούτου με ασφάλεια προσωπικού και χαμηλό αποτύπωμα Co2
Η εταιρεία στοχεύει στην άμεση επεξεργασία κλιμακτηριακών φρούτων σε λιγότερο από 12 ώρες από την έναρξη της συγκομιδής, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ασφάλειας από ολόκληρο το προσωπικό και εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο χαμηλότερο αποτύπωμα CO2. Στόχος είναι, επίσης, η διατήρηση της ποιότητας των φρούτων καθώς και το οικονομικό όφελος για την εταιρεία. Η Ελληνική Εταιρεία Κονσερβοποιίας (ΕΛΒΑΚ) ιδρύθηκε το 1972 και εδρεύει στη Λάρισα. Απασχολεί 220 άτομα – μόνιμο και εποχικό προσωπικό σε ισοβαθμισμένη καταμέτρηση. Είναι αξιοσημείωτο ότι εξάγει το 99,5% των προϊόντων της σε πάνω από 56 χώρες παγκοσμίως.

Logistics Way / Bronze
Μετασχηματισμός εφοδιαστικής αλυσίδας στην εταιρεία ΣΚΑΓΙΑΣ Α.Ε.Β.Ε
Το έργο είχε ως βασικό του στόχο τον εντοπισμό των αδύναμων κρίκων της αλυσίδας εφοδιασμού και τη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών για να βελτιωθούν οι διαδικασίες, που λαμβάνουν χώρα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό μεταφράζεται σε αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας ή της ανταποκρισιμότητας (βαθμός επίτευξης π.χ. επίπεδο customer service). Με τη συνεργασία, η εταιρεία-πελάτης πέτυχε το στόχο της, με πλήρη επιτυχία στον μετασχηματισμό της εφοδιαστικής της αλυσίδας από In House σε Outsourcing στη μεταφορά και διανομή, με πολύ σημαντικά οικονομικά, λειτουργικά και επιχειρησιακά οφέλη.

STEP ONE Α.Ε. / Bronze
Step One Invoice Checking Tool
Στόχος της εταιρείας Step One είναι ο μετασχηματισμός των πελατών σε «έξυπνες» επιχειρήσεις, υιοθετώντας καινοτόμες τεχνολογίες και νέα επιχειρησιακά μοντέλα. Η λύση «Step One Invoice Checking Tool,» βασισμένη στην πλατφόρμα της SAP, που υλοποιήθηκε για την Thenamaris, παρέχει ενδεικτικά:
• Αυτοματοποιεί και βελτιώνει τη διαδικασία ελέγχου παραστατικών, τόσο χρονικά, αλλά κυρίως ποιοτικά.
• Μειώνει το κόστος διαδικασίας καταχώρησης, ελέγχου και έγκρισης παραστατικού.
• Ελαχιστοποιεί την ανθρώπινη παρέμβαση και μειώνει τα σφάλματα της χειροκίνητης επεξεργασίας με τη χρήση Robotic Process Automation (RPA).
• Δίνει το visibility που απαιτείται για κάθε παραστατικό από άκρη σε άκρη της διαδικασίας «Procure to Pay».
Έτσι, το αποτέλεσμα είναι ορατό τόσο για την εταιρεία και τους χρήστες, όσο και για τους προμηθευτές της, με τους οποίους βελτιώνει τη σχέση και την αξιοπιστία της.