Η Starbucks αποφάσισε να επεκτείνει τα ροφήματα της με παρθένο ελαιόλαδο, ένα λανσάρισμα που είχε εξαρχής λάβει έντονη κριτική. Η σειρά, που ονομάζεται Oleato , κυκλοφόρησε σε μερικές πόλεις των ΗΠΑ πέρυσι πριν αρχίσει να επεκτείνεται σιγά σιγά σε περισσότερα καταστήματα. Το λανσάρισμα τώρα σε περισσότερες τοποθεσίες της στις ΗΠΑ και τον Καναδά σημαίνει ότι η αλυσίδα είναι διατεθειμένη να υποστηρίξει την επιλογή της παρά τις έντονες κριτικές πελατών και κριτικών.
Στο μενού Oleato υπάρχουν δύο ποτά: Ένας λάτε γάλακτος βρώμης με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και ένας νέος παγωμένος εσπρέσο με καραμέλα με χρυσαφένιο αφρό, που είναι γλυκιά κρέμα βανίλιας με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Το Oleato είναι το πνευματικό τέκνο του πρώην CEO της εταιρείας Howard Schultz , ο οποίος ανακοίνωσε τη νέα σειρά ροφημάτων πριν παραδώσει τα ηνία στον σημερινό CEO, Laxman Narasimhan . Ο Schultz συνάντησε τον παραγωγό ελαιολάδου Tommaso Asaro, ο οποίος του μύησε την πρακτική της κατανάλωσης μιας κουταλιάς της σούπας ελαιόλαδο κάθε μέρα, ωθώντας τον στη συνέχεια να πειραματιστεί και με τον καφέ.