Οι σημαντικές επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2022 βρέθηκαν μεταξύ άλλων στο επίκεντρο του ετήσιου Συνέδριου Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά διαδικτυακά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Ψηφιακού Συνεδρίου, το 2021 η Κρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε η Κρι Κρι ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα.
Για το 2022, η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή, επιφυλάσσει νέα και καινοτόμα προϊόντα στα κίτρινα ψυγεία.
«Το 2021, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία και η ενεργειακή κρίση, καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά», σημείωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος.