Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται η αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων ενώ κερδίζουν έδαφος τα φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Ελένη Γιαννακούλη, Director – Business Development & Analytics IRI Greece στο «Dairy Conference 2021» που διοργάνωσε η Boussias, το 2020 τα γαλακτοκομικά προϊόντα σταθερού barcode και βάρους κατέγραψαν στα ελληνικά σούπερ μάρκετ 70 εκατ. ευρώ περισσότερες πωλήσεις από ότι το 2019. Συγκεκριμένα, η πορεία που καταγράφεται στα φυτικής προέλευσης προϊόντα είναι 22% ανάπτυξη το 2021, ενώ τα γαλακτοκομικά ζωικής προέλευσης παραμένουν σταθερά στο σύνολό τους σε αξία στο 0,4% και στα
726 εκατ. ευρώ.