Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (Σ.Ε.Μ.Μ.Θ), στο πλαίσιο της πάγιας θέσης του για την ανάγκη διαμόρφωσης μιας εθνικής στρατηγικής branding για την υποστήριξη της προώθησης των εξαγωγών του κλάδου, υλοποίησε, σε συνεργασία με την ICAP και την DK Marketing, την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό, με τριετή χρονικό ορίζοντα.
Αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση ανάδειξης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο» σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε αυτό περιλαμβάνονται παραδοσιακές δράσεις επικοινωνίας και προώθησης, όπως η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές, αλλά και εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων εργαλείων marketing, που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού μαρμάρου διεθνώς.