Πρόοδο με το πλάνο ενοποίησης του Ομίλου σημειώνει η Sarantis μετά την προσθήκη της Stella Pack, όπως αναφέρεται στη σύνοψη των οικονομικών αποτελεσμάτων α’ τριμήνου 2024.
Η εξαγορά της πολωνικής εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων οικιακής χρήσης Stella Pack S.A. από τη θυγατρική του Ομίλου στην Πολωνία, Sarantis Polska S.A., ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο 2024, και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου, με τη διοίκηση να μιλά για «τροχιά επίτευξης των στόχων για το 2024».

Στο δια ταύτα, οι πωλήσεις του Ομίλου το α’ τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε €141,6 εκατ. έναντι €109,2 εκατ. το α’ τρίμηνο 2023, αυξημένες κατά 29,7% (ή αυξημένες κατά 11,6% σε οργανική βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας τη Stella Pack) αποτυπώνοντας την προσήλωση του Ομίλου στις στρατηγικές του προτεραιότητες. Σε συγκρίσιμη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας τη Stella Pack S.A., τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 38,8% και διαμορφώθηκαν σε €12,2 εκατ.

«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Stella Pack συμπληρώνει την οργανική ανάπτυξη, ενώ συνεχίζουμε, όπως έχει προγραμματιστεί, τη διαδικασία ενοποίησης. Δεδομένης της ισχυρής εκκίνησης του έτους, βρισκόμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας, και είμαστε βέβαιοι ότι η εστιασμένη στρατηγική και υλοποίηση θα τροφοδοτήσουν με βιώσιμο τρόπο την αναπτυξιακή μας δυναμική», σχολίασε ο κ. Γιάννης Μπούρας, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σαράντη.