Η εταιρεία Ροδούλα κατόρθωσε να γίνει μια εκ των κορυφαίων εταιρειών κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκών στην Ελλάδα, ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε 40 χώρες.
Η Ροδούλα είναι αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο παραγωγής artisanal προϊόντων ζύμης και γλυκού τα τελευταία 20 χρόνια, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα ποιοτικών προϊόντων σε Ευρώπη, Αμερική, Παναμά, Καναδά, Μέση Ανατολή και Αυστραλία. Η ΡΟΔΟΥΛΑ δημιουργήθηκε το 1999, από τον Παναγιώτη και τον Ηλία Καραχάλιο, όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια μικρή μονάδα παραγωγής στην Αθήνα όπου εφάρμοσαν την πολύτιμη κληρονομιά τους για την παραγωγή νόστιμων προϊόντων ζύμης. Το εργαστήρι γρήγορα εξελίχθηκε σε μονάδα, καθώς η φήμη και η ζήτηση για τα προϊόντα μεγάλωναν.
Η εταιρεία επεκτείνεται με σταθερά βήματα
Το 2012, η διοίκηση αντιλήφθηκε το κενό στην αγορά για απολαυστικά έτοιμα επιδόρπια, κάτι που βρισκόταν σε άνθηση στην ΕΥΡΩΠΗ, και έτσι την ώθησε να ξεκινήσει την παραγωγή κατεψυγμένων επιδορπίων υψηλής ποιότητας. Ηγέτης στις υπηρεσίες εστίασης και βασικός παίκτης στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, με παρουσία όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και στο εξωτερικό, η Ροδούλα συνεχίζει να προσφέρει με συνέπεια προϊόντα, με γνώμονα τις ποιοτικές γεύσεις και την καινοτομία.
H Πόπη Τρακάδα, Communication manager της εταιρείας τονίζει ότι: «Σήμερα με τρεις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής, δύο κέντρα διανομής στη Θεσσαλονίκη και στη Κρήτη, φιλοξενεί μέγεθος 15.000τμ. Η εταιρεία έχει κοτορθώσει να παράγει καθημερινά περισσότερες από 480.000 μερίδες που παραδίδονται σε περισσότερα από 20.000 σημεία πώλησης παγκοσμίως. Η διασφάλιση της ποιότητας και η συνέπεια των προϊόντων της είναι πολύ σημαντική και λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη και επιτυγχάνεται με την εφαρμογή πιστοποιημένων διεθνών συστημάτων διαχείρισης (ISO, BRC, IFS) κατά την παραγωγή». Σύμφωνα με την κα Τρακάδα, με τα χρόνια οι συνταγές της ΡΟΔΟΥΛΑ εξελίσσονται, τα υλικά εμπλουτίζονται και οι γεύσεις ενισχύονται. «Η εταιρεία εμπνέεται από την ελληνική γη, επιλέγοντας μοναδικούς γευστικούς συνδυασμούς. Τα τελευταία 22 χρόνια εξερευνά αμέτρητα νόστιμα και εξαιρετικά συστατικά αυτής της μαγικής γης με μοναδικό σκοπό να τα μοιραστεί με τους πελάτες της», σημειώνει η κα Τρακάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 η εταιρεία ξεκίνησε τα πρώτα βήματα στην Αμερική και τον Καναδά στο κομμάτι του food service. Μεγάλη ώθηση σε αυτό έδωσε η ερευνά που πραγματοποίησε η εταιρία το 2015 με το Αμερικάνικο Πανεπιστήμιου του Rutgers (Food Innovation Center), οπού δημιούργησε τις βάσεις για την στρατηγική επέκταση της εταιρίας στις ΗΠΑ.
Η διασφάλιση της ποιότητας τίθεται στο επίκεντρο
Η διασφάλιση ποιότητας και σταθερότητας των προϊόντων είναι κύριο μέλημα της εταιρείας, γι’ αυτό όλες οι διαδικασίες που εφαρμόζει, από την παραγωγή μέχρι την παράδοση στον πελάτη, είναι πιστοποιημένες σύμφωνα με διεθνή πρότυπα, Ασφάλειας και Ποιότητας (ISO 22000, ISO 9001, BRC, IFS).
Πρόσφατα, μάλιστα η Ροδούλα ολοκλήρωσε με επιτυχία έναν από τους πιο διαδεδομένους ελέγχους κοινωνικής συμμόρφωσης στον κόσμο, το SΜΕΤΑ 2-pillar audit report από τους ανεξάρτητους και εγκεκριμένους από τον APSCA (Association of Professional Social Compliance Auditors) επιθεωρητές της EUROCERT.
Ο έλεγχος αυτός έχει ως κεντρικό άξονα:
• τον βασικό κώδικα Ethical Trading Initiative (ETI),
• τις συμβάσεις της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (International Labour Organization) και
• την Εθνική νομοθεσία σε θέματα εργασιακά.
Το SMETA περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την αξιολόγηση των εργασιακών συνθηκών, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Νέες επενδύσεις με έμφαση στην ποιότητα
Η εταιρεία πρόσφατα πραγματοποίησε επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του τεχνολογικού της εξοπλισμού, έχοντας ενταχθεί στο πρόγραμμα «Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός» με προϋπολογισμό ύψους 150 εκατ. ευρώ. Με την παρούσα επένδυση η εταιρεία πέτυχε τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της, την αύξηση της κερδοφορίας της, την ενίσχυση της εξωστρέφειας, την επέκταση της αγοράς με την προσθήκη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, την εξασφάλιση υψηλότερης ποιότητας στα προϊόντα και στις υπηρεσίες, καθώς και την αύξηση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση των λειτουργικών διαδικασιών.
Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι η ΡΟΔΟΥΛΑ παρά το γεγονός ότι είναι μία νέα εταιρεία στον κλάδο του supermarket και παρά την επιλεκτική διανομή της, κατάφερε το 2021 να αυξήσει το μερίδιό της σε σχέση με το 2020 από 17% σε 21% στην ευρύτερη κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών. Πιο συγκεκριμένα, στις 2 μεγάλες αλυσίδες supermarket που έχουν παρουσία, το μερίδιο του brand έχει φτάσει το 37%. Η κα Τρακάδα επισημαίνει ότι: «Η εταιρεία προσφέρει καινοτόμες διαφοροποιημένες λύσεις, δημιουργώντας κάθε χρόνο νέα προϊόντα που έχουν φέρει φρέσκο αέρα στην κατηγορία της κατάψυξης. Η μεσογειακή διατροφή είναι κυρίαρχη εδώ και αρκετά χρόνια ως παγκόσμια διατροφική τάση και λόγω της στροφής της αγοράς σε πολλαπλά κανάλια διανομής οδήγησε την εταιρεία να αυξήσει τις εξαγωγικές της δραστηριότητες. Με αργά, αλλά σταθερά βήματα, ξεκινήσαμε τη δραστηριότητά της σχετικά με τις εξαγωγές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ (Εγκρίθηκε από το FDA), τον Παναμά, τον Καναδά και τη Μέση Ανατολή (με πιστοποίηση Halal) με μεγάλη επιτυχία».
Εν κατακλείδι, η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται έχοντας σαν στόχο να καθιερωθεί η Ροδούλα ως η καλύτερη ελληνική και πρωτοποριακή εταιρία προϊόντων ζύμης και γλυκών με βάση τα διεθνή πρότυπα ποιότητας, παρέχοντας προϊόντα υψηλής ποιοτικής αξίας και γεύσης. Βασική επιδίωξη είναι τα προϊόντα της Ροδούλα να έχουν παγκόσμια εμβέλεια και να γίνουν γνωστά για την υψηλή ποιότητα και τη γεύση τους.
ΠΟΠΗ ΤΡΑΚΑΔΑ
Communication manager, Ροδούλα
«Η διασφάλιση της ποιότητας και η συνέπεια των προϊόντων της εταιρείας λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη και επιτυγχάνεται με την εφαρμογή πιστοποιημένων διεθνών συστημάτων διαχείρισης (ISO, BRC, IFS) κατά την παραγωγή»