Πρόσω ολοταχώς για τζίρο 60 εκατομμυρίων οδεύει φέτος η Παλίρροια, σχεδόν τρία χρόνια μετά την είσοδο της VNK του Βασίλη Κάτσου στην εταιρεία, σπάζοντας το ρεκόρ των πωλήσεών της, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Food Reporter. Τον στόχο αυτό έθεσε η βιομηχανία έτοιμων γευμάτων -που από τη στιγμή της ίδρυσης των θυγατρικών σε Κύπρο, Βουλγαρία και Ιορδανία μετατράπηκε σε όμιλο-, έχοντας διαβάσει την αύξηση της ζήτησης για τα γεύματα ψυγείου, κατηγορία στην οποία εισήλθε το 2019.

Αυτό θα σημάνει διψήφια ανάπτυξη για φέτος, όταν το 2020 οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 53 εκατομμύρια, το 2019 είχαν φτάσει τα 50,7 εκατ., το 2018 τα 48,8 εκατομμύρια και το 2017 τα 46 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από την άνοδο που έδωσαν τα έτοιμα γεύματα στη βιομηχανία, ώθηση έδωσε και το άνοιγμα της αγοράς του HoReCa μετά το lockdown. Πρόκειται για εξελίξεις που οδήγησαν την παραγωγική δυνατότητα της Παλίρροια να «πιάσει ταβάνι», οδηγώντας τη στην κίνηση να αυξήσει την παραγωγή κυρίως στη μονάδα της Ιορδανίας.