Σε μία περίοδο επενδυτικού οργασμού βρίσκεται η ελληνική εταιρεία Paliria όπως παραδέχθηκε o CΕΟ της εταιρείας Γιώργος Κωστιάνης, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής παρουσίασης των δραστηριοτήτων της, στην έδρα της βιομηχανίας στα Πολιτικά Ευβοίας. Διατηρώντας ένα low profile αλλά πάντα με εξωστρέφεια η Paliroia φαίνεται να βρίσκεται σε ένα σημαντικό σταυροδρόμι για την πορεία της, η οποία ξεκίνησε πριν από 67 χρόνια από μία μικρή οικοτεχνία και σήμερα έχει περί τους 250 κωδικούς ενω εξάγει σε πάνω από 60 χώρες.
Επτά εξαδέλφες και μία ιστορία «βιομηχανικής κατασκοπείας»
Εμφανώς περήφανος για την εξέλιξη της Paliria, ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Σουλιώτης εξιστόρησε το πώς γεννήθηκε η ιδέα για τα διάσημα ντολμαδάκια της. Όλα ξεκίνησαν κάπου στη δεκαετία του ’60 όταν πελάτες του πατέρα τουν Αντώνη, τον προέτρεψαν να στραφεί από το εμπόριο στην παραγωγή ντολμά. Έτσι, μαζί με τον αδελφό του Βασίλη σύστησαν μια οικοτεχνία, της οποίας την παραγωγή ανέλαβαν οι επτά εξαδέλφες της οικογένειας. Καθώς την εποχή εκείνη ο ντολμάς βρισκόταν στο απόγειο του, η μικρή οικογενειακή επιχείρηση έπρεπε να ανταγωνιστεί δεκάδες επιχειρήσεις και σύντομα βρέθηκε να αναζητά τον τεχνίτη εκείνο που θα την κάνει να ξεχωρίσει. Ο Αντώνης Σουλιώτης τότε, δεν δίστασε να επισκεφθεί σαν πελάτης μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο και να «κλέψει» τον καλύτερο μάστορα στο ντολμαδάκι.