Αύξηση στον κύκλο εργασιών της είδε η Nestlé Ελλάς το 2023, με κινητήριες δυνάμεις την άνοδο της κατανάλωσης των ειδών διατροφής κυρίως μέσω των πωλήσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου για τρόφιμα και ποτά, καθώς και την απόκτηση της διανομής της Solgar. Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της περσινής χρήσης, η Nestlé απέκτησε τη δραστηριότητα διανομής των προϊόντων της Solgar στην Ελλάδα από την ISO-PLUS Α.Ε. για το ποσό των €11,1 εκατ., μέρος του οποίου (20%) θα εξοφληθεί σε μεταγενέστερο χρόνο. Το βήμα αυτό συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στην ιδιαίτερα ελκυστική και αναπτυσσόμενη κατηγορία των βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής και αποτελεί ευκαιρία για τη Nestlé Health Science να έχει άμεση παρουσία στην ελληνική αγορά. «Η ένταξη της Solgar στην οικογένεια της Nestlé σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας νέας βάσης για την Nestlé Health Science στην Ελλάδα», αναφέρει χαρακτηριστικά η διοίκηση.

Ο τζίρος της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 7,9%, στα 409 εκατ. ευρώ από τα 379 εκατ. ευρώ κατά τη χρήση 2022, με αντίστοιχη αύξηση των εξόδων πωλήσεων κατά περίπου 4% και του κόστους πωληθέντων κατά περίπου 9%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 21,1 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 8,59% σε σχέση με τα 23,1 εκατ. ευρώ του 2022.
Όσον αφορά στα μελλοντικά σχέδια της διοίκησης, με σκοπό τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της εταιρείας, θα καταβληθούν προσπάθειες, όπως και στο παρελθόν, για την έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και για τη βελτίωση της ποιότητας των υπαρχόντων με τη στενή συνεργασία της Nestec S.A. και των θυγατρικών της ερευνητικών εταιρειών.
Παράλληλα, η Nestlé δεσμεύεται να κάνει πάνω από το 95% των συσκευασιών της ανακυκλώσιμο ή επαναχρησιμοποιήσιμο και να μειώσει το πρωτογενές πλαστικό κατά 1/3 μέχρι το 2025, με απώτερο στόχο τις μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.