Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 15,7 δισ. δολαρίων και λειτουργικά κέρδη ύψους 745,49 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2023. Οι επιδόσεις αποτελούν τις δεύτερες καλύτερες για το τρίτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας. Με κύριο παράγοντα τις δραστηριότητες των οικιακών συσκευών καθώς και τις λύσεις για οχήματα, η εταιρεία επιτάχυνε την ποιοτική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της παρά την οικονομική επιβράδυνση και την παρατεταμένη μείωση της ζήτησης. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς και με το δεύτερο τρίμηνο του 2023 Οι προσπάθειες της LG να αναβαθμίσει το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο για να διευρύνει τη συμμετοχή των δραστηριοτήτων Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων αυτοκινήτων και της HVAC, ήταν επίσης παράγοντες ανάπτυξης. Επιπλέον, ενίσχυσε την B2C δραστηριότητα, συνδυάζοντας προϊόντα με περιεχόμενο και υπηρεσίες και επεκτείνοντας τις σειρές υψηλής ζήτησης με βάση την ανταγωνιστικότητα των Premium προϊόντων, όπως οι τηλεοράσεις LG OLED και η συλλογή LG Objet.

Τον Ιούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος της LG, William Cho, ανακοίνωσε το όραμα για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες, την εξασφάλιση μελλοντικών ευκαιριών ανάπτυξης και τη μετατροπή της LG σε εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής που συνδέει και επεκτείνει χώρους και εμπειρίες πέρα από τις οικιακές συσκευές. Η LG κατέβαλλε, επίσης, συνεχείς προσπάθειες για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δομής και την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού σε ολόκληρη την εταιρεία, που οδήγησαν στη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών, της παραγωγής, της εφοδιαστικής αλυσίδας και των πωλήσεων.