Οι πωλήσεις της Lego αυξήθηκαν 27% στο προηγούμενο έτος κυρίως χάρη στο άνοιγμα νέων καταστημάτων στην Κίνα αλλά και λόγω του ότι οι πελάτες της επιστρέφουν στα καταστήματα που ξανάνοιξαν, ανακοίνωσε η εταιρεία παιχνιδιών, αφού νωρίτερα διέκοψε τις αποστολές στη Ρωσία.

Η εταιρεία έχει επωφεληθεί από την εδώ και δέκα χρόνια στρατηγική της, να τοποθετεί την παραγωγή κοντά στις βασικές αγορές της, να μειώνει τα ζητήματα logistics και τα κόστη, σε μια περίοδο που η παγκόσμια βιομηχανία λιανικής πλήττονταν από την πανδημία. Ωστόσο οι πωλήσεις στη Ρωσία και στην Ουκρανία θα πληγούν. Η Lego έχει σταματήσει τις αποστολές στα 81 καταστήματα της χώρας, τα οποία διαχειρίζεται η Inventive Retail Group, ως συνέπεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

Η εταιρεία, η οποία απασχολεί 24.000 ανθρώπους παγκοσμίως, αρνήθηκε να πει σε τι ποσοστό των συνολικών της πωλήσεων ανέρχονται οι πωλήσεις στη ρωσική αγορά, όπου απασχολεί 80 εργαζόμενους. Τα λειτουργικά κέρδη της Lego αυξήθηκαν 32% στα 17 δισ. Κορόνες το 2021.