Επενδύοντας σε συνεργασίες με τις καλύτερες φάρμες παγκοσμίως, ολοκαίνουργιες, state-of-the-art εγκαταστάσεις και ένα αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, η La Meat Maison, έχει στόχο να συνδέσει το όνομά της με τα premium προϊόντα κρέατος στην ελληνική αγορά, στρέφοντας το βλέμμα και στο εξωτερικό. Το INDUSTRY ξεναγήθηκε στις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις επεξεργασίας και συσκευασίας κρέατος του La Meat Maison, σε έναν 2.000 τ.μ χώρο στο Κορωπί.

Η μονάδα είναι εξοπλισμένη με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα, που είναι πιστοποιημένα με τις υψηλότερες βαθμίδες σχολαστικότητας, ακρίβειας και πολυπλοκότητας λειτουργιών και προσαρμοσμένα στις αυστηρότερες προδιαγραφές υγιεινής. Η επένδυση, ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ, ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2021, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, και σήμερα έχει παραγωγική δυναμικότητα ύψους 40 τόνων κρέατος την ημέρα, σημειώνει ο Christian El Helou, CEO της La Meat Maison. Σύμφωνα με τον CEO, ο προηγμένος εξοπλισμός εξασφαλίζει όχι μόνο την καλύτερη ποιότητα, αλλά και το μεγαλύτερο δυνατό shelf life του τελικού προϊόντος.

Στις εγκαταστάσεις, ακολουθείται μια κυκλική ροή για τη συσκευασία του προϊόντος. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένα μοναδικό σημείο εισόδου των πρώτων υλών και ένα μοναδικό σημείο εξόδου του τελικού, συσκευασμένου προϊόντος, εξασφαλίζοντας τις βέλτιστες συνθήκες υγιεινής σε κάθε στάδιο της επεξεργασίας. Μάλιστα, το εργοστάσιο διαθέτει μια μικρότερη, ξεχωριστή μονάδα αφιερωμένη στα πουλερικά, ώστε να μην έρχονται σε επαφή με τα υπόλοιπα προϊόντα. Από εκεί, τα προϊόντα της La Meat Maison μεταφέρονται υπό τις καλύτερες συνθήκες με φορτηγά-ψυγεία σε όλη την Ελλάδα.

Το δίκτυο της La Meat Maison περιλαμβάνει δύο καταστήματα, στην Ν. Σμύρνη και τη Μύκονο, λίγο πριν τα Χριστούγεννα άνοιξε corner στα Madonna Upper Market, στην Ν. Ερυθραία, ενώ την Άνοιξη πρόκειται να εγκαινιάσει το νέο της concept store στην Κηφισιά, σε μια επένδυση ύψους 750.000 ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. El Helou, η εταιρεία ήδη πραγματοποιεί εξαγωγές σε Κύπρο και Ιταλία και στοχεύει να επεκταθεί και σε άλλες αγορές, ανοίγοντας το δρόμο για την εξαγωγή ελληνικών premium προϊόντων κρέατος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η La Meat Maison είναι αποκλειστικός συνεργάτης στην Ελλάδα και την Ευρώπη του Olive-Fed, ενός παγκόσμια αναγνωρισμένου προμηθευτή σε olive-fed Wagyu μοσχαρίσιο κρέας, πάπιες και χοίρους. Μάλιστα, η La Meat Maison σχεδιάζει την επέκτασή της σε olive-fed ελληνικό αρνάκι, για να προστεθεί στην ποικιλία από γιαπωνέζικα Wagyus, τα αυστραλέζικα Blackmore και Rangers Valley, το American Black Angus Creekstone και τα υπόλοιπα υψηλής ποιότητας προϊόντα της.