Τις προσπάθειες της για να επεκτείνει το εμπορικό της αποτύπωμα στην άκρως ανταγωνιστική αλλά ιδιαίτερη σημαντική αμερικανική αγορά, έχει εντείνει το τελευταίο διάστημα η Κύκνος, σύμφωνα με το Food Reporter. Σε αυτή τη φάση, η βιομηχανία τοματικών προϊόντων έχει ήδη ολοκληρώσει την επιλογή των κωδικών, οι οποίοι θα κατευθυνθούν προς την αγορά των ΗΠΑ ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα θα προχωρήσει στην τοποθέτησή τους στο κανάλι της λιανικής.

Στόχος της Κύκνος είναι να αποκτήσει πρόσβαση στο κύριο κανάλι των αμερικανικών σούπερ μάρκετ, φτάνοντας στο καλάθι του μέσου Αμερικανού καταναλωτή και όχι μόνο στα καταστήματα που βρίσκονται σε περιοχές όπου υπάρχει έντονο το ελληνικό στοιχείο. Σε πρώτο χρόνο, το εγχείρημα θα επικεντρωθεί στην ανατολική όχθη, ενώ ήδη κάποιοι κωδικοί της έχουν τοποθετηθεί στο pop up κατάστημα της σεφ Μαρίας Λόη, το οποίο έχει ανοίξει τις πόρτες του στο The Plaza Hotel της Νέας Υόρκης.