Μειωμένες κατά 14% ήταν οι πωλήσεις της γνωστής εταιρείας καλλυντικών «Κορρές ΑΕ Φυσικά Προϊόντα», κατά την χρήση του 2022, αποτυπώνοντας την μετάβαση στην αγορά των τηλεοπτικών πωλήσεων στις ΗΠΑ και την επιβράδυνση της αγοράς της Κίνας.
Πιο συγκεκριμένα, διαμορφώθηκαν στα 48.252 χιλ. ευρώ από 56.107 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Όπως αναφέρει η διοίκηση, το 2022 επηρεάστηκε από την ενεργειακή κρίση, τον πόλεμο στην Ουκρανία και σε ορισμένες αγορές από τα μέτρα κατά του COVID-19.
Πάντως, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4%, λόγω και της σταδιακής ανάκαμψης του τουρισμού. Οι εξαγωγές, εξαιρουμένων των πωλήσεων σε ΗΠΑ και Κίνα αυξήθηκαν 12%, κυρίως σε Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Νορβηγία & Αυστραλία.

Βασικοί άξονες της στρατηγικής ανάπτυξης της Κορρές το 2022, θα συνεχίσουν να αποτελούν: 1) η σταθερή επένδυση στον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης για τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες, 2) η ενεργή συμμετοχή σε εξαιρετικής έκτασης διεθνή ερευνητικά προγράμματα στα φυσικά συστατικά, 3) η ανάδειξη και αξιοποίηση των ελληνικών βοτάνων, μέσω της ενίσχυσης του δικτύου ηθικών συνεργασιών στις βιολογικές καλλιέργειες ανά την Ελλάδα και την παραγωγή ελληνικών εκχυλισμάτων, υψηλής βιολογικής αξίας, 4) το ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας και προώθησης των στρατηγικών προϊοντικών κατηγοριών ΚΟΡΡΕΣ, ενώ με την είσοδο των νέων μετόχων ενισχύεται 5) και η σταθερή επέκταση σε νέες αγορές.