Η Knauf εκσυγχρονίζεται και επενδύει σε νέες τεχνολογίες. Αυτό συνεισφέρει θετικά όχι μόνο στην ίδια την εταιρεία αλλά παράλληλα και στους συνεργάτες της. Σύμφωνα με όσα δηλώνει στο Industry, o Logistics & customer Service Manager της εταιρείας, κ. Άρης Σκεπετάρης, τη δεδομένη χρονική στιγμή η εταιρεία έχει υλοποιήσει δύο projects και βρίσκεται προς την υλοποίηση και ενός τρίτου, τα οποία βασίζονται στον εκσυγχρονισμό των Logistics και αναμένεται να κοστίσει περίπου 140.000 χιλιάδες ευρώ.
Πρόκειται συγκεκριμένα για τα:
• SAP LE: Αλλαγή του αυτόματου υπολογισμού των μεταφορικών εξόδων σε επίπεδο φορτίου (κόστος 15.000 ευρώ)
• SHIPPING TERMINAL: Διαχείριση εγγραφών εισόδου και εξόδου φορτηγών και οδηγών (κόστος περίπου 93.000 ευρώ)
• TRANSPOREON: Πλατφόρμα μορφής cloud – Αναφορά διαθέσιμων φορτίων και αποδοχή (κόστος 30.000 ευρώ)
Το SAP LE όπως και το SHIPPING TERMINAL ολοκληρώθηκαν στις αρχές Δεκεμβρίου του 2021, με την πρώτη εγκατάσταση του τελευταίου να τοποθετείται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη, τη δεύτερη να αναμένεται στο εργοστάσιο της Αμφιλοχίας και την τρίτη στο εργοστάσιο της Κύπρου. Το TRANSPOREON αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στις 7 Μαρτίου του 2022.

Στόχοι – Αποτελέσματα
Μέσω δεικτών απόδοσης (KPIs), η εταιρεία παρακολουθεί σε όλο το φάσμα των Logistics την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχει στους πελάτες της. Επομένως, κάθε κίνηση που πραγματοποιείται για τη διαδικασία της εξυπηρέτησης αποτυπώνεται σε καθημερινή βάση σε χρόνο εξυπηρέτησης και κόστος. Ο συντελεστής απόκρισης από την ανάθεση έως και την παράδοση των φορτίων αποτελούν πολύ σημαντικά στοιχεία. Η εταιρεία έχει ανάγκη τους καλούς και οργανωμένους συνεργάτες της ως προς την μεταφορά των υλικών της. Ειδικότερα, μέσω της εφαρμογής transporeon, η Knauf θα έχει και θα έχουν παράλληλα τη δυνατότητα οι μεταφορικές να βλέπουν αυτά τα στοιχεία απόδοσής τους. Σε γενικότερο πλαίσιο, οι επενδύσεις αυτές θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της διαφάνειας, στην αυτοματοποίηση της παραγωγής, στην απλοποίηση και εγρήγορση των διαδικασιών και στην αύξηση της αποδοτικότητας. Όσον αφορά τις ανατιμήσεις που παρατηρούνται τον τελευταίο καιρό σε πρώτες ύλες και ενέργεια, όπως δηλώνει ο Marketing Manager κ. Κωνσταντίνος Κωλέτσος, σαφώς και επηρεάζουν την λειτουργία της εταιρείας, με την τελευταία να αναγκάζεται να μετακυλίσει το κόστος στους πελάτες της, σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης του θέματος.