Η εταιρεία Tupperware ετοιμάζεται να καταθέσει αίτηση πτώχευσης αυτή την εβδομάδα, όπως έκανε γνωστό τη Δευτέρα το Bloomberg News, επικαλούμενο άτομα με γνώση του ζητήματος. Οι προετοιμασίες για την αίτηση πτώχευσης έρχονται μετά από διαπραγματεύσεις μεταξύ της Tupperware και των δανειστών της σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης του χρέους που ξεπερνά τα 700 εκατ. δολάρια.
Η πανδημία της COVID-19 είχε δώσει ιδιαίτερη ώθηση στις πωλήσεις καθώς το Lockdown λειτούργησε ευνοϊκά στην αγορά τάπερ. Ωστόσο, η επιστροφή στην κανονικότητα, προκάλεσε σημαντικό πλήγμα στις πωλήσεις της εταιρείας, που ιδρύθηκε το 1946 από τον χημικό Earl Tupper και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στη δεκαετία του 1950. Υπενθυμίζεται πως και το ελληνικό εργοστάσιο παραγωγής των γνωστών τάπερ, είχε ανακοινώσει πριν λίγους μήνες πως διακόπτει την παραγωγή του.
Η ΔΕΛΤΑ ανακοίνωσε την επικύρωση των βραχυπρόθεσμων στόχων μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030, από τη διεθνή πρωτοβουλία Science Based Targets initiative (SBTi). Οι επιστημονικά τεκμηριωμένοι στόχοι της είναι συμβατοί με τον περιορισμό αύξησης της θερμοκρασίας μέχρι 1,5°C σε σχέση με τα προβιομηχανικά επίπεδα – τον πιο φιλόδοξο στόχο της SBTi. Συγκεκριμένα, η ΔΕΛΤΑ δεσμεύεται:
• Να μειώσει τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές άνθρακα (Scope 1 & 2) κατά 42%, έως το 2030.
• Να μειώσει τις έμμεσες εκπομπές (Scope 3) κατά 25%, έως το 2030, οι οποίες αφορούν την προμήθεια αγαθών και υπηρεσιών, τα κεφαλαιουχικά αγαθά, καθώς και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με καύσιμα και ενέργεια.
• Να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα από τη γεωργία, τη δασοκομία και άλλες χρήσεις γης (FLAG), κατά 30,3%, έως το 2030.
• Να διασφαλίσει την απαοφυγή αποψίλωσης των δασών για τα άμεσα συσχετιζόμενα βασικά προϊόντα της, με στόχο την πλήρη εφαρμογή αυτής της δέσμευσης έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025.
Στη Βόρεια Ελλάδα, η οποία φημίζεται για την εξαιρετική της κουζίνα αλλά όχι και τόσο για την ελαιοπαραγωγή της (με εξαίρεση περιοχές που πρόσφατα έχουν εξελιχθεί και αναπτυχθεί με μεγάλη επιτυχία), επεκτείνεται για το 2024 ο θεσμός της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς ΦΙΛΑΙΟΣ με τίτλο “EVOO (Extra Virgin Olive Oil) IN GASTRONOMY” της επιβράβευσης των εστιατορίων τα οποία προβάλλουν τις διαφορετικές ποικιλίες ελαιολάδων και γενικά προάγουν την κουλτούρα του.
Στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης FOOD & DRINKS Expo by Detrop, η ΦΙΛΑΙΟΣ θα τιμήσει για 2η συνεχή χρονιά τα εστιατόρια εκείνα που συστηματικά εργάζονται προς την κατεύθυνση προβολής και ανάδειξης του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου, μέσα από τις εξειδικευμένες λίστες ή την ποικιλία των εμφιαλωμένων ελαιολάδων των εστιατορίων τους. Κάθε εστιατόριο που θα πληροί τις προδιαγραφές, θα λάβει την τιμητική διάκριση της ΦΙΛΑΙΟΣ ως αναγνώριση της προσπάθειας που καταβάλει προκειμένου τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα του τόπου μας να αποκτήσουν τη θέση που αρμόζει στο χώρο της εκλεπτυσμένης γαστρονομίας.
Τα εστιατόρια (από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και βορειότερα, καθώς και από το Ιόνιο και το Βόρειο Αιγαίο), τα οποία διαθέτουν εξειδικευμένη λίστα εξαιρετικών παρθένων ελαιολάδων, ή προσφέρουν ποικιλία εμφιαλωμένων ελαιολάδων, μπορούν να στείλουν συμμετοχή στη δράση μέχρι τις 18 Οκτωβρίου 2024, στο email: [email protected] ή στο τηλέφωνο 2104132945. Η συμμετοχή των εστιατορίων στον διαγωνισμό είναι δωρεάν. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης απονομής των διακρίσεων, οι εκπρόσωποι των εστιατορίων και οι προσκεκλημένοι θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν διαφορετικά πρωτόλαδα της νέας ελαιοκομικής περιόδου 2024/25, τα οποία θα εκθέτουν οι παραγωγοί τους.
Η τελετή απονομής των διακρίσεων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 3.30 μμ στο χώρο της FOOD & DRINKS Expo by Detrop, (Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στο lounge του θεματικού σαλονιού Golden Olive,Περίπτερο 15). Η Επιστημονική Λέσχη Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς «ΦΙΛΑΙΟΣ», Σωματείο μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα, ιδρύθηκε το 1998 από ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον τομέα του ελαιολάδου και της επιτραπέζιας ελιάς, προερχόμενοι από τον ελαιουργικό τομέα, την επιστημονική και γαστρονομική κοινότητα. Στους βασικούς στόχους της ΦΙΛΑΙΟΣ (www.filaios.org) περιλαμβάνεται η ανάδειξη του ελαιολάδου και των άλλων προϊόντων της ελιάς ως εθνικών προϊόντων, η αναγνώριση της διατροφικής τους αξίας και της συμβολής τους στην υγιεινή διατροφή, η προβολή του ιστορικού, πολιτιστικού και γαστρονομικού τους χαρακτήρα, καθώς και η προώθησή τους σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι βιομηχανίες με την εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης αναλύει ο κ. Άγγελος Βλαχόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Λογισμικού, IBM Ελλαδας και Κύπρου, επικεντρώνοντας στις δυσκολίες ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις παραδοσιακές δομές και τη σημασία της διαφάνειας στα συστήματα που εφαρμόζονται.
Ποιες είναι οι προκλήσεις στην εφαρμογή συστημάτων AI από παραδοσιακές βιομηχανίες;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιταχύνει την καινοτομία, ενισχύει την επιχειρηματική ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα. Με τη χρήση της, οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να λάβουν βελτιωμένες στρατηγικές αποφάσεις μέσα από την ανάλυση μεγάλων όγκων δεδομένων, να βελτιστοποιήσουν την απόδοση και την παραγωγική δραστηριότητα, καθώς και να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στο πλαίσιο της μετάβασης στην εποχή του Industry 4.0. Ωστόσο, και ειδικά για τις παραδοσιακές βιομηχανίες, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θέτει σημαντικές προκλήσεις. Πρώτον, απαιτείται η πολύπλοκη για τις περισσότερες επιχειρήσεις συλλογή και οργάνωση τεράστιου όγκου δεδομένων, τα οποία θα πρέπει μάλιστα να διασφαλιστεί ότι είναι αξιόπιστα. Η δεύτερη πρόκληση είναι το λεγόμενο «χάσμα δεξιοτήτων» καθώς απαιτούνται νέες δεξιότητες και επανεκπαίδευση των εργαζομένων.
Και η τρίτη πρόκληση αφορά την κυβερνοασφάλεια, έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με την τεχνητή νοημοσύνη, και απαραίτητη προϋπόθεση για την απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία. Απέναντι σε αυτές τις προκλήσεις, η IBM προσφέρει την ολοκληρωμένη πλατφόρμα ανάπτυξης και διακυβέρνησης τεχνητής νοημοσύνης watsonx, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργήσουν, να εκπαιδεύσουν και να χρησιμοποιήσουν το δικό τους εξειδικευμένο μοντέλο (LLM) σύμφωνα με τις ανάγκες τους, όπως επίσης και άλλα δημοφιλή μοντέλα της αγοράς και του Ανοιχτού Λογισμικού, ταυτόχρονα με ολοκληρωμένες λύσεις κυβερνοασφάλειας.
Πώς διασφαλίζεται η διαφάνεια στα συστήματα AI που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία;
Πάγια πεποίθηση της IBM είναι ότι η διαφάνεια και η αξιοπιστία διασφαλίζονται μέσα από ανοιχτά συστήματα και λογισμικά, το λεγόμενο open source. Με αυτή την προσέγγιση, οι εταιρείες μπορούν να ελέγχουν τη λειτουργία και την ασφάλεια των συστημάτων AI. Απαιτείται, βεβαίως, συμμόρφωση των διαδικασιών συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο και διαρκής παρακολούθηση και αξιολόγηση των συστημάτων AI για τη διασφάλιση της ορθής και αποτελεσματικής λειτουργίας τους.
Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε και το watsonx.governance ώστε να βοηθήσει τους οργανισμούς να διαχειριστούν και να παρακολουθήσουν τις δραστηριότητες της τεχνητής νοημοσύνης, διαχειριζόμενοι τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (τόσο GenAI όσο και ML) από οποιονδήποτε προμηθευτή ή ακόμα και όσα έχουν αναπτυχθεί εντός των οργανισμών. Με συνεχή αξιολόγηση και παρακολούθηση για την υγεία του μοντέλου, την ακρίβεια, την προκατάληψη και την ποιότητα του. Σε θεσμικό επίπεδο, ένα πάρα πολύ σημαντικό νομοθέτημα που οφείλουν να εφαρμόσουν όλες οι εταιρείες είναι το ΑΙ Act, την πρώτη προσπάθεια της παγκόσμιας κοινότητας να θέσει συγκεκριμένο πλαίσιο για την ορθή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Σε αυτό το πλαίσιο, η εμπιστοσύνη των χρηστών στα συστήματα AI ενισχύεται καθώς προάγεται η υπεύθυνη και ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Πώς αξιοποιεί η IBM την AI για τη βελτίωση των διαδικασιών συντήρησης και τη διαχείριση του κύκλου ζωής των περιουσιακών στοιχείων;
Στην ΙΒΜ βρισκόμαστε δίπλα σε κάθε επιχείρηση με ανοιχτές και υπεύθυνες τεχνολογίες στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Οι λύσεις μας όπως το watsonx και το Maximo Application Suite αναδεικνύονται πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτό τον μετασχηματισμό που συντελείται στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται τα περιουσιακά τους στοιχεία. Τo Maximo Application Suite, ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το IoT, συμβάλλει στη διαχείριση των εργασιών συντήρησης των παγίων του οργανισμού και των αποθεμάτων τους, αλλά κυρίως συνεισφέρει στη βελτιστοποίηση της απόδοσης, της αξιοπιστίας και της διάρκειας ζωής των περιουσιακών στοιχείων του οργανισμού με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Η εταιρεία Ζαριφόπουλος ανέλαβε την κατασκευή δικτύου καλωδιώσεων, την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία των συστημάτων πυρανίχνευσης και αυτόματων κατασβέσεων στο εργοστάσιο παραγωγής γκοφρέτας της ΙΟΝ ΑΕ, στη πόλη της Άρτας. Στο συγκρότημα του εργοστασίου παραγωγής γκοφρέτας έχουν εγκατασταθεί δύο διευθυνσιοδοτούμενα συστήματα Πυρανίχνευσης με την δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης των χρηστών για την κατάσταση του συστήματος ανά σημείο και χώρο. Επιπλέον έχουν εγκατασταθεί συστήματα αυτόματων κατασβέσεων στους χώρους των Μετασχηματιστών, σύμφωνα με τις ποιοτικές προδιαγραφές του έργου.
Μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της Nestlé Ελλάς αποτελεί η επένδυση στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία της υγείας (κλινική διατροφή, συμπληρώματα κ.ο.κ.), μέσω της ελληνικής Nestlé Health Science, που ιδρύθηκε το 2023. Υπενθυμίζεται ότι η Nestlé Ελλάς απέκτησε πέρσι τη δραστηριότητα διανομής των προϊόντων της Solgar στη χώρα για το ποσό των €11,1 εκατ., με στόχο να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελκυστική κατηγορία των βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής.
Το σχέδιο αυτό «πατά» σε ένα ισχυρό R&D, καθώς η Nestlé διαθέτει το μεγαλύτερο στη βιομηχανία τροφίμων δίκτυο R&D. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει 23 εγκαταστάσεις παγκοσμίως, με την ερευνητική «ναυαρχίδα» της στην Ελβετία, 5.000 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό και 35 χρόνια εξειδίκευσης στη φυτική διατροφή. Όπως ανέφερε ο κ. Νίκος Εμμανουηλίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, επί του παρόντος ο τομέας αυτός δεν αναλογεί σε μεγάλο ποσοστό του τζίρου, ωστόσο θα παίρνει σταδιακά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο, αποτελώντας μακροπρόθεσμη στρατηγική.
Σχετικά με τις ανατιμήσεις και το περιθώριο κέρδους που βρέθηκε κάτω από το μικροσκόπιο του ΣτΕ, ο κ. Εμμανουηλίδης τόνισε ότι δεν τίθεται θέμα αισχροκέρδειας, καθώς στα «απόνερα» του covid η εταιρεία έχει επιβαρυνθεί με αυξημένα κόστη, κάτι που φαίνεται και στα μειωμένα κέρδη της τελευταίας διετίας. Σύμφωνα με τον ίδιο τη μεγαλύτερη επιρροή την έχει το διαρκώς αυξανόμενο κόστος των α΄υλών, ειδικά του πράσινου καφέ που έχει αγγίξει το 24% περίπου, η εκτόξευση του ενεργειακού κόστους, αλλά και το «πέρασμα» σε νέες βελτιωμένες συσκευασίες, ωστόσο τα μεγέθη φαίνεται να ανακάμπτουν στο φετινό εξάμηνο. Σημείωσε τέλος ότι οι πολλές παρεμβάσεις των αρχών δημιουργούν προβλήματα στη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, τους προμηθευτές και τους διανομείς.
H Κρόνος Α.Ε., ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην παραγωγή κονσερβοποιημένου ροδάκινου, προχώρησε στη δημιουργία των δικών της γραμμών παραγωγής δοχείων. Για να υποστηρίξει αυτή την πρωτοβουλία, συνεργάστηκε με την InQuality για την απόκτηση προηγμένου εξοπλισμού ελέγχου ποιότητας. Ένα από τα μηχανήματα που παρείχε η InQuality στην Κρόνος είναι το XTS-III, το οποίο εκτελεί μη καταστροφικούς ελέγχους διπλής ραφής με χρήση ακτίνων-Χ. Η υψηλή ακρίβεια του εξασφαλίζει ότι κάθε δοχείο που παράγεται πληροί αυστηρά πρότυπα ποιότητας. Χάρη στην ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας, η Κρόνος μπορεί να διατηρήσει την ακεραιότητα των προϊόντων της χωρίς να χρειάζεται να τα καταστρέφει κατά την επιθεώρηση, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.
Για να ενισχύσει περαιτέρω την ποιότητα των δοχείων της, η Κρόνος. προμηθεύτηκε, επίσης, το σύστημα CSG για αυτόματες μετρήσεις πάχους και βάθους ραφής. O εξοπλισμός προσφέρει ακρίβεια που δεν μπορούν να πετύχουν οι χειροκίνητες μετρήσεις. Η αυτοματοποίηση του συστήματος CSG αυξάνει την ταχύτητα ελέγχου της παραγωγής και μειώνει τον κίνδυνο ανθρώπινου σφάλματος, εξασφαλίζοντας συνεπή ποιότητα σε όλες τις παρτίδες.
Παράλληλα, η ανθεκτικότητα είναι κρίσιμος παράγοντας στην παραγωγή δοχείων. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η InQuality παρείχε στην Κρόνος το AXL-3100, μια συσκευή δοκιμής αξονικού φορτίου σχεδιασμένη να δοκιμάζει τη δύναμη και την ανθεκτικότητα των δοχείων υπό διάφορες συνθήκες. Με αυτήν την τεχνολογία, η Κρόνος μπορεί να εγγυηθεί ότι τα προϊόντα της είναι αρκετά ανθεκτικά για να αντέξουν εξωτερικές πιέσεις κατά τη μεταφορά και την αποθήκευση, προσφέροντας ασφάλεια στους πελάτες της.
Τέλος, ένας ακόμη κρίσιμος παράγοντας στην παραγωγή δοχείων είναι η διασφάλιση της ακρίβειας των διαστάσεων. Για το σκοπό αυτό, η Κρόνος εξόπλισε το εργαστήριο ποιοτικού ελέγχου της, με το BHF-3000, ένα μηχάνημα που μετρά τα «νεύρα», το ύψος του δοχείου και το πλάτος της φλάντζας. Με τη χρήση αυτού του εξοπλισμού, η Κρόνος μπορεί να επιτύχει ακριβείς μετρήσεις, που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της συνέπειας και της συμβατότητας στην παραγωγική της διαδικασία.
Η κορυφαία Διεθνής Έκθεση Παιχνιδιών ανοίγει τις πύλες της από 28 Ιανουαρίου έως και την 1η Φεβρουαρίου 2025, η οποία θα φιλοξενήσει τους μεγαλύτερους κατασκευαστές και διακινητές παιχνιδιών στον κόσμο, νεοφυείς επιχειρηματίες, όπως και νέους εφευρέτες, αλλά και τις τελευταίες καινοτόμες προτάσεις του κλάδου.
Δίδοντας έμφαση στη βιωσιμότητα, τις StartUps, την καινοτομία και τα παιχνίδια για τους ενήλικες, ανοίγει τις πύλες της από 28 Ιανουαρίου έως και την 1η Φεβρουαρίου 2025, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Νυρεμβέργης, η κορυφαία Διεθνής Έκθεση Παιχνιδιών, Spielwarenmesse 2025, με διοργανωτή τον Εκθεσιακό Οργανισμό Spielwarenmesse eG, τον οποίο αντιπροσωπεύει σε Ελλάδα και Κύπρο το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.
Σε μία έκταση 165.000 τ.μ., η Spielwarenmesse 2025 θα φιλοξενήσει τους μεγαλύτερους κατασκευαστές και διακινητές παιχνιδιών στον κόσμο, νεοφυείς επιχειρηματίες, όπως και νέους εφευρέτες, αλλά και τις τελευταίες καινοτόμες προτάσεις του κλάδου, λειτουργώντας ως μια διεθνής πλατφόρμα networking για την αγορά παιχνιδιού. Η Έκθεση στρέφει επίσης την προσοχή της στην κατηγορία Toys for Kidults, με τρεις θεματικές –συλλεκτικά παιχνίδια, παιχνίδια δημιουργικής φαντασίας και επιτραπέζια παιχνίδια- αντικατοπτρίζοντας τα διάφορα πεδία ενδιαφέροντος των ενηλίκων που παίζουν παιχνίδια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η διοργάνωση του 2024 φιλοξένησε 2.354 εκθέτες, από 68 χώρες, με τους 430 να είναι νέοι και το 67% του συνόλου των εκθετών να αφορούν διεθνείς συμμετοχές. Η διοργάνωση κατέγραψε αύξηση εκθετών 10% σε σχέση με το 2022, ενώ αποτέλεσε πόλο έλξης περίπου 57.000 επισκεπτών από 125 χώρες.
Η Διευθύντρια Επικοινωνίας του Εκθεσιακού Οργανισμού Spielwarenmesse eG, κ. Scarlett Wisotzki, στο πλαίσιο χθεσινής συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση της Spielwarenmesse 2025, που έλαβε χώρα στην Αθήνα, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη διάρθρωση του εκθεσιακού χώρου, όπου θα υπάρξουν συνολικά 13 προϊοντικές ομάδες φιλοξενούμενες σε 18 αίθουσες, σε μία πραγματικά μεγάλη έκταση αφού, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, από το δυτικό τμήμα της έκθεσης μέχρι και το ανατολικό μεσολαβεί μία απόσταση της τάξης των δύο χιλιομέτρων.
Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά της κ. Scarlett Wisotzki και σε μια σειρά εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που θα φιλοξενήσει η Έκθεση του 2025, όπως για παράδειγμα η διοργάνωση του «Toy Business Forum», που θα κλείσει 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας και θα συμπεριλάβει μια σειρά από εκδηλώσεις και διαδραστικά events με συμμετέχοντες ορισμένους από τους βασικότερους πρωταγωνιστές του κλάδου.
Η ίδια αναφέρθηκε επίσης στη «New Product Gallery» όπου θα παρουσιαστούν καινοτόμα προϊόντα, τα νέα ταλέντα της αγοράς και θα απονεμηθούν τα «ToyAwards». Επίσης, ιδιαίτερη θα είναι η παρουσίαση των StartUps, ορισμένες εκ των οποίων είναι βέβαιο ότι θα πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια στη διεθνή αγορά παιχνιδιού.
Στα τμήματα τα οποία θα ξεχωρίσουν το 2025 περιλαμβάνονται επίσης, το «Toys Go Green» που θα εστιάσει στα βιώσιμα παιχνίδια, το «Licence Lounge» που θα δώσει έμφαση στις άδειες εκμετάλλευσης, οι εκδηλώσεις «ToyNight» και «RedNight» οι οποίες θα λάβουν χώρα στις 28 και 29 Ιανουαρίου 2025, το «Model Car Hall of Fame», καθώς και η «Σύνοδος Εφευρετών Παιχνιδιών», όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με κατασκευαστές παιχνιδιών, διερευνώντας το ενδεχόμενο σύναψης συνεργασιών για τη διάθεση των προϊόντων τους στην αγορά.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και δικτύωση των συμμετεχόντων, εκθετών και επισκεπτών, ο Εκθεσιακός Οργανισμός Spielwarenmesse eG έχει ήδη διαμορφώσει έναν μοντέρνο ιστότοπο, καθώς και μία ειδική εφαρμογή για κινητά.
Τοποθετούμενος, χθες, στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Παιδικών Παιχνιδιών και Αμαξών, κ. Γιάννης Παπαδόπουλος, στάθηκε ιδιαίτερα στο σημαντικό ρόλο που, όπως είπε, διαδραματίζουν οι διεθνείς διοργανώσεις για την προώθηση της εξωστρέφειας του ελληνικού παιχνιδιού, ενώ αναφέρθηκε στο προφίλ του φορέα και στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει για την προώθηση των Ελλήνων κατασκευαστών παιχνιδιών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ευρωπαϊκή αγορά παιχνιδιού υπολογίζεται σε αξία στα περίπου 4,5 δισ. ευρώ, με τη Γερμανία να κατέχει το 30% αυτής.
Από την πλευρά του, ο Επικεφαλής Εμπορικών Εκθέσεων του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, κ. Δημήτρης Πιπερούδης, υπογράμμισε ότι «το Επιμελητήριο εκπροσωπεί πάνω από 70 χρόνια τους σημαντικότερους Εκθεσιακούς Οργανισμούς της Γερμανίας, συμβάλλοντας αδιάληπτα στην ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, η συνεργασία μας με τη Διεθνή Έκθεση Παιχνιδιών Spielwarenmesse αριθμεί ήδη 50 χρόνια, καθιστώντας την μια από τις μακροβιότερες και πλέον σταθερές συνεργασίας του Επιμελητηρίου».