-->

Συνεργασία ΔΕΗ blue και AVIS

H ΔΕΗ blue και η Avis υπέγραψαν σύμβαση συνεργασίας για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και την προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων φόρτισης σε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing). Η συνεργασία προσφέρει την προμήθεια και εγκατάσταση AC φορτιστών στους πελάτες του Avis Leasing, χωρίς επιβάρυνση με επιπλέον κόστη και διαδικασίες, καθώς όλα περιλαμβάνονται στο μηνιαίο μίσθωμα του Leasing συμβολαίου. Μέσω της διασύνδεσης των εφαρμογών My Avis και ΔΕΗ blue, οι οδηγοί θα μπορούν να φορτίσουν το όχημά τους στο πλησιέστερο δημόσιο σημείο φόρτισης ΔΕΗ blue με αποκλειστικά προνόμια αλλά και να διαχειριστούν τη φόρτιση του οχήματός τους στον ιδιωτικό τους χώρο. Οι πελάτες Leasing ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Avis επιλέγοντας το κατάλληλο πακέτο από τη ΔΕΗ blue αποκτούν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ηλεκτροκίνησης.

 

ΣΕΒΤ: Δύο παράλληλες εκδηλώσεις στη FOODTECH 2023

Στο πλαίσιο της Έκθεσης FOODTECH-GLOBAL PACK 2023, ο ΣΕΒΤ διοργανώνει 2 παράλληλες εκδηλώσεις, τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023, στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα. Ειδικότερα:

• «Νέα δεδομένα για τις συσκευασίες και τα απορρίμματα συσκευασίας στη Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών – Εξελίξεις & Προοπτικές», 12:00-14:00. Η νέα νομοθεσία για τις Συσκευασίες και τα απορρίμματα συσκευασιών (PPWR) απασχολεί έντονα και την Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών. H εκδήλωση θα συμβάλει στην ενημέρωση και κατανόηση της νομοθεσίας, των αλλαγών που αυτή επιφέρει και της σημασίας εναρμόνισής της ευρωπαϊκής νομοθεσίας στην εθνική.

• «Σύγχρονες διατροφικές τάσεις & νέα προϊόντα τροφίμων», στο πλαίσιο του έργου Ερευνώ-Δημιουργώ-Καινοτομώ FUNJUICE, 14:00-16:3. Θα παρουσιαστούν οι πρωτοβουλίες της Βιομηχανίας Τροφίμων & Ποτών για την Υγιεινή Διατροφή και οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, καθώς και το έργο FunJuice «Φυσικοί χυμοί φρούτων εμπλουτισμένοι με προβιοτικά βακτήρια και άλλα βιολειτουργικά συστατικά σε ενθυλακωμένη μορφή» στο οποίο συμμετέχει ο ΣΕΒΤ ως εταίρος.

Data Act: Τι προβλέπουν οι κανόνες δίκαιης πρόσβασης και χρήσης για βιομηχανικά δεδομένα

Το Data Act βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο επίκεντρο των συζητήσεων του Ευρωκοινοβουλίου, τα μέλη του οποίου θα κληθούν να οριστικοποιήσουν τους νέους κανόνες δίκαιης πρόσβασης και χρήσης για βιομηχανικά δεδομένα. Το κείμενο της συμφωνίας, επί του οποίου θα ψηφίσει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, θεσπίζει κανόνες που διέπουν την ανταλλαγή δεδομένων που παράγονται μέσω της χρήσης ψηφιακά συνδεδεμένων προϊόντων ή συναφών υπηρεσιών (π.χ. διαδίκτυο των πραγμάτων, βιομηχανικά μηχανήματα) και θα επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που παράγουν. Θα συμβάλλει στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, ιδίως στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, όπου απαιτούνται τεράστιες ποσότητες δεδομένων για την «εκπαίδευση» αλγορίθμων.
Έχει επίσης ως στόχο να καταστήσει φθηνότερες τις υπηρεσίες που παρέχονται μετά την πώληση, αλλά και τις επισκευές συνδεδεμένων συσκευών. Σε εξαιρετικές περιστάσεις ή καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως πλημμύρες και πυρκαγιές, οι φορείς του δημόσιου τομέα μπορούν να έχουν πρόσβαση και να χρησιμοποιούν δεδομένα που κατέχει ο ιδιωτικός τομέας, σύμφωνα με το νέο νόμο.

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ!

Η Messe Frankfurt Greece SP σε συνεργασία με το www.industry-news.gr, κληρώνουν ΔΥΟ (2) ΔΩΡΕΑΝ αεροπορικά εισιτήρια σε 2 τυχερούς και από 2 κάρτες εισόδου, για να επισκεφθούν από κοντά την Ambiente 2024, τη Διεθνή εμπορική έκθεση διακόσμησης, εξοπλισμού κατοικίας και ειδών δώρου, που γίνεται κάθε χρόνο στην Φρανκφούρτη.

  • Η Ambiente αποτελεί τη μεγαλύτερη διεθνή εμπορική έκθεση καταναλωτικών αγαθών και θα συγκεντρώσει και πάλι τους κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου από 26 έως 30 Ιανουαρίου 2024 στο Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης. Η Ambiente παρουσιάζει ένα μοναδικό συνδυασμό ιδεών και προϊόντων – και παρέχει μια σημαντική πλατφόρμα για παγκόσμιες τάσεις διαχωρίζοντας τα προϊόντα που παρουσιάζει σε τέσσερις τομείς:
  • Dining – προϊόντα που αφορούν το τραπέζι, την κουζίνα και τον οικιακό εξοπλισμό
  • Living – όλες οι τελευταίες τάσεις γύρω από το design εσωτερικών χώρων, τα έπιπλα και τη διακόσμηση
  • Giving – ένα ευρύ φάσμα δώρων και προσωπικών αξεσουάρ
  • Working – νέος τομέας που παρουσιάζει σε συγκεκριμένους όρους τη μελλοντική εικόνα των χώρων εργασίας και ότι αφορά προμήθειες & εξοπλισμό γραφείου, χαρτικά, σχολικά και γραφική ύλη.

Δύο υπερτυχεροί επαγγελματίες θα κερδίσουν από ένα ΔΩΡΕΑΝ αεροπορικό εισιτήριο (economy class) με επιστροφή, καθώς και ΔΩΡΕΑΝ είσοδο, για να επισκεφθούν από κοντά την έκθεση!
Λάβετε μέρος στον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ κάνοντας κλικ εδώ!

[Μπείτε στην ιστοσελίδα www.messefrankfurt.gr, διαβάστε τις πληροφορίες για την Ambiente, και αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας απαντήστε σε 3 απλές ερωτήσεις και μπείτε στην κλήρωση για 1 από τα δύο αεροπορικά εισιτήρια στη Φρανκφούρτη με επιστροφή, + ΔΩΡΕΑΝ είσοδο στην Ambiente 2024 για να την επισκεφθείτε από κοντά!]
Γραφεία Έκθεσης Φρανφούρτης για Ελλάδα & Κύπρο
Κυβέλης 3. 15344 Γέρακας – Τηλ. 2106410405, 2106008412

 

Τα τρόφιμα διατηρούν τις εξαγωγές σε υψηλά επίπεδα στο 9μηνο

Στο ποσό των €38,0 δισ. διαμορφώθηκαν οι ελληνικές εξαγωγές στο διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2023, καταγράφοντας μείωση κατά 6,4%, δηλαδή €2,6 δισ. συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, όταν διαμορφώθηκαν σε €40,6 δισ. Ωστόσο, τα τρόφιμα και τα λίπη και έλαια ενίσχυσαν τις εξαγωγικές τους επιδόσεις κατά €445,0 εκατ. και €603,6 εκατ. αντίστοιχα και βοήθησαν σημαντικά στη διατήρηση των ελληνικών εξαγωγών σε υψηλά επίπεδα. Πιο αναλυτικά, και σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία εμπορευματικών συναλλαγών που ανακοίνωσε σήμερα 07.11.2023 η Ελληνική Στατιστική Αρχή και επεξεργάστηκε το ΙΕΕΣ του ΣΕΒΕ, η αξία των ελληνικών εξαγωγών διαμορφώθηκε σε €4.227,2 εκατ. τον Σεπτέμβριο του 2023 έναντι €4.761,6 εκατ. πέρυσι, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε €534,4 εκατ. σε αξία και 11,2% ποσοστιαία. Αντίστοιχα, οι εισαγωγές μειώθηκαν κατά €1.469,9 εκατ. δηλαδή 17,6% και διαμορφώθηκαν σε €6.903,6 εκατ. Σε κλαδικό επίπεδο, τα τρόφιμα (€445,0 εκατ. | 8,6%), τα χημικά (€25,5 εκατ. | 0,6%), τα μηχανήματα και οχήματα (€239,4 εκατ. | 6,8%), τα διάφορα βιομηχανικά (€4,2 εκατ. | 0,2%), τα λίπη και έλαια (€603,6 εκατ. | 97,6%) και τα ποτά και καπνά (€156,8 εκατ. | 19,2%) σημείωσαν αύξηση εξαγωγών, ενώ αντίθετα τα βιομηχανικά προϊόντα (€704,5 εκατ. | 11,2%), οι πρώτες ύλες (€122,7 εκατ. | 9,4%) και τα μη ταξινομημένα προϊόντα (€92,2 εκατ. | 17,1%) κατέγραψαν μείωση εξαγωγών.

Alumil: Η χρονιά-ορόσημο και το εργοστάσιο του μέλλοντος

Για την Alumil, το 2022 ήταν μια χρονιά-ορόσημο, κατά την οποία κατάφερε να υλοποιήσει μια σειρά από δράσεις στους τομείς του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της εταιρικής διακυβέρνησης, οι οποίες συμβάλλουν στη δημιουργία ενός βιωσιμότερου μέλλοντος.
Στην Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης (ESG) 2022, καταγράφονται τα επιτεύγματα της βιομηχανίας στους παραπάνω τομείς, που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:
• Την επαναλειτουργία του εργοστασίου στην Ξάνθη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην περιοχή.
• Τη μείωση των εργατικών ατυχημάτων, τόσο σε αριθμό όσο και σε σοβαρότητα, χάρη στην προσθήκη Μηχανικών Ασφαλείας σε κάθε βάρδια στο εργοστάσιό μας στη ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς και τη συνεχή εκπαίδευση σε θέματα ασφαλείας.
• Τον διπλασιασμό των ωρών εκπαίδευσης των εργαζομένων (22.443 ώρες το 2022 έναντι 11.027 ωρών το 2021).
• Τη μείωση κατά 14% της κατανάλωσης νερού στις εγκαταστάσεις.
• Τη διεθνή πιστοποίηση Cradle to Cradle Certified® Silver για 34 συστήματα της εταιρείας, μια σημαντική πιστοποίηση βιωσιμότητας στους τομείς της υγείας των υλικών, της επαναχρησιμοποίησης των προϊόντων, της προστασίας του περιβάλλοντος, της υπεύθυνης διαχείρισης νερού και, τέλος, της ακεραιότητας και της διαφάνειας.

Επενδυτικά σχέδια καινοτομίας
Στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου «PRECognition – Ευφυής Πλατφόρμα Συντήρησης παραγωγικού εξοπλισμού στο εργοστάσιο του μέλλοντος βασιζόμενη σε συνδυασμό προηγμένων μοντέλων πρόβλεψης και ανίχνευσης βλαβών», η μητρική επένδυσε περίπου 30 χιλ. ευρώ σε μισθοδοσία και άλλες 6 χιλ. ευρώ σε γενικά έξοδα. Όπως αναφέρεται, μέχρι την ολοκλήρωση του έργου το 2023, πρόκειται να δαπανηθούν ακόμα 60 χιλ. ευρώ σε μισθούς και εξοπλισμό ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης ανέρχεται σε 90 χιλ. ευρώ.
«Συνεχίζουμε να εστιάζουμε στους νευραλγικούς τομείς του Περιβάλλοντος, της Κοινωνίας και της Εταιρικής Διακυβέρνησης, θέτοντας φιλόδοξους στόχους με ορίζοντα υλοποίησης το 2025. Μεταξύ αυτών, να μειώσουμε κατά 12% τις εκπομπές άνθρακα, να αυξήσουμε κατά 38% τη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας στις εγκαταστάσεις μας και να πετύχουμε την παραγωγή όλων των αρχιτεκτονικών προφίλ από 60% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, μέσω της μονάδας διαλογής και επεξεργασίας σκραπ που διαθέτουμε στο χυτήριο μας στη ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς», αναφέρει ο κ. Γεώργιος Μυλωνάς, Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ALUMIL, στην εισαγωγή της έκθεσης.

biosolids: αύξησε τον τζίρο της μέσα στο 2022

Με αυξημένο τζίρο για το 2022 συνεχίζει την πορεία της η εταιρεία Biosolids, η οποία παράγει φυσικά εδαφοβελτιωτικά προϊόντα μέσω της κομποστοποίησης βιομάζας και οργανικών υπολειμμάτων. Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της για το 2022 ανήλθε σε 1.458.633,57 ευρώ έναντι 1.277.852,60 ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Επιπροσθέτως, τα κέρδη προ φόρων έκλεισαν, σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό της, στα 98.469,13 ευρώ έναντι 231.597,44 ευρώ της χρήσης 2021. Να σημειωθεί ακόμη, πως στη χρήση 2022 στις επιχορηγήσεις εντός περιόδου, περιλαμβάνονται επιπλέον 670.380,00 ευρώ λόγω της συμμετοχής της εταιρείας στο πρόγραμμα «Business Innovation Greece» 2014-2021 χρηματοδοτούμενο από την Innovation Norway.Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην τόνωση και στην ανάπτυξη της μακροχρόνιας επιχειρηματικής συνεργασίας ανάμεσα στην Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ελλάδα με βάση την επιχειρηματική ανάπτυξη και την καινοτομία.

Νέες επενδύσεις στο «καβουρντιστήρι» της KAFEA TERRA

Ενισχυμένος στα 96.157.402 ευρώ διαμορφώθηκε το 2022 ο τζίρος της KAFEA TERRA, από 84.810.225 ευρώ το προηγούμενο έτος, με τα αποτελέσματα μετά από φόρους να παρουσιάζουν πτώση στα 8.460.707 ευρώ (από 8.955.512 ευρώ το 2021). Η εταιρεία, βασική δραστηριότητα της οποίας είναι η αποκλειστική εισαγωγή του καφέ illy και η ολοκληρωμένη παραγωγή και διανομή του καφέ Dimello, όπως και άλλων brands καφέ σε ελληνικές και ξένες αγορές καθώς και η αποκλειστική εισαγωγή και διανομή ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων υψηλής ποιότητας, ολοκλήρωσε πέρσι ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 27 εκατ. ευρώ για την τετραετία 2018-2022.

Συγκεκριμένα για την εξεταζόμενη χρήση, το σύνολο των επενδύσεων (ενσώματα και άυλα πάγια) διαμορφώθηκε στα 4.786.829 ευρώ. Επί του παρόντος βρίσκεται υπό διαμόρφωση το νέο πενταετές επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, που περιλαμβάνει περαιτέρω επενδύσεις προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την επέκταση και εκσυγχρονισμό υποδομών, καθώς και την ενίσχυση της βιομηχανικής μονάδας με νέες τεχνολογίες και συστήματα, με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και την αριστοποίηση των διεργασιών. Εξάλλου, όπως αναφέρεται και στις οικονομικές καταστάσεις, στόχος της εταιρείας είναι κυρίως η περαιτέρω ανάπτυξή της με τις νέες επενδύσεις του βιομηχανικού τομέα της, την ανάπτυξη του πελατολογίου της στους υπάρχοντες, αλλά και σε νέους τομείς, η αριστοποίηση παραγωγικών διεργασιών, αλλά και η βελτιστοποίηση αυτών με στρατηγική εξοικονόμηση.

 

ΙΝΟΜΑΚ: ισχυρή κερδοφορία και επενδύσεις

Με επενδύσεις στην παραγωγή και νέα προϊόντα αντιστάθηκε στο δυσχερές οικονομικό περιβάλλον το περασμένο έτος, η ΙΝΟΜΑΚ Refrigerators που δραστηριοποιείται στον κλάδο κατασκευής εξοπλισμού μαζικής εστίασης και διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο Κορωπί.
Σύμφωνα με όσα κάνει γνωστά η εταιρεία στις οικονομικές της καταστάσεις, το 2022 παρουσιάστηκε πλήρης ανάκαμψη των αγορών με αυξημένη ζήτηση τόσο διεθνώς όσο και εγχώρια. Το παραπάνω σε συνδυασμό με το λανσάρισμα νέων προϊόντων είχε ως αποτέλεσμα αύξηση του τζίρου σε ικανοποιητικά επίπεδα. Στον αντίποδα η περίοδος εξακολούθησε να επηρεάζεται λόγω των γεωπολιτικών συνθηκών από τις αυξήσεις τιμών υλικών και του ενεργειακού κόστους, για τις οποίες η εταιρεία παρότι εφάρμοσε μεθόδους βέλτιστης διαχείρισης προμηθειών, οδηγήθηκε σε ανατιμήσεις.

Όσον αφορά τα αποτελέσματα, ο καθαρός κύκλος εργασιών της ΙΝΟΜΑΚ για το 2022 ανήλθε σε 12.811.235,03 ευρώ από 11.299.696,93 ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων άγγιξαν τα 2.064.606,52 ευρώ αντί 997.089,59 ευρώ στην προηγούμενη χρήση.
Τέλος, η εταιρεία προχώρησε σε επένδυση στον παραγωγικό της εξοπλισμό με σκοπό την βελτίωση της παραγωγικής της διαδικασίας, ενώ έθεσε σε λειτουργία νέες εφαρμογές προγραμμάτων ERP. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει στην εσωτερική της αναδιοργάνωση υλοποιώντας νέα συστήματα CRM & WMS ενώ εισάγει νέα προϊόντα και προσπαθεί να διεισδύσει σε νέες αγορές.

Ευρεία αναδιοργάνωση και επενδύσεις για την Μαΐλλης

Αύξηση του κύκλου εργασιών παρουσίασε το 2022 η Μαΐλλης Μονοπρόσωπη ΑΕΒΕ, κυρίως λόγω των υψηλών τιμών χάλυβα το πρώτο εξάμηνο, με τον όγκο να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα παρά την σημαντική μείωση παραγωγής στους αντίστοιχους κλάδους στην Ευρώπη. Ωστόσο, εξωγενείς προκλήσεις κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους των πρώτων υλών, των ενεργειακών εξόδων, καθώς και των πληθωριστικών πιέσεων, επηρέασαν αναπόφευκτα το επίπεδο κερδοφορίας της. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της χρήσης 2022, ο παραγωγός μεταλλικής ταινίας περίδεσης κατέγραψε κύκλο εργασιών €79,1 εκατ., έναντι €75,6 εκατ. το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 5%. Ωστόσο η μείωση του περιθωρίου κέρδους στο 14%, έναντι 18,3% το 2021, είχε ως αποτέλεσμα την διαμόρφωση του μικτού κέρδους στα €11,1 εκατ. από τα €13,9 εκατ. πρόπερσι.

Σε επίπεδο ομίλου πραγματοποιήθηκε πώληση σημαντικών θυγατρικών εταιρειών, αλλά και ευρεία αναδιοργάνωση, ώστε με την ολοκλήρωση των διαδικασιών αυτών, η Μ.Ι.Μαϊλλης Μονοπρόσωπη ΑΕΒΕ να αποτελεί πλέον την μητρική εταιρεία, σε συνέχεια του προηγούμενου Ομίλου. Έτσι, στο τέλος της εξεταζόμενης χρήσης ο Όμιλος αποτελείται από την μητρική Μ.Ι.Μαϊλλης Μονοπρόσωπη ΑΕΒΕ, και τις θυγατρικές Europack Sarl., M.J.Maillis UK. Ltd., και Maillis Sander GmbH. Σημειώνεται ότι στα πλαίσια αντιμετώπισης τους κόστους ενέργειας και πράσινης μετάβασης υλοποιήθηκε επένδυση σε φωτοβολταϊκά στέγης, ισχύος 1 MWp, υπό την μορφή του ενεργειακού συμψηφισμού (net metering) στις εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα. Η νέα εγκατάσταση τέθηκε σε λειτουργία τον Νοέμβριο του 2022, ενώ εξετάζεται η επένδυση για την εγκατάσταση πρόσθετων φωτοβολταϊκών στοιχείων ανάλογα με την διαθεσιμότητα του ηλεκτρικού δικτύου και τις προβλεπόμενες συνθήκες της αγοράς. Τέλος, το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεκίνησε για την εταιρεία θετικά και σύμφωνα με τις προβλέψεις για την συγκεκριμένη περίοδο, αν και η διοίκηση κάνει λόγο για αυξημένες πιέσεις λόγω της αποκλιμάκωσης των τιμών των Α υλών.