Η Henkel παρουσίασε ισχυρή οργανική αύξηση πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους, όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωσή της. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν οργανικά κατά 6,6 % σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ και με ονομαστική ανάπτυξη 6,4%. Επίσης, σημειώνεται ανάπτυξη και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου λόγω αύξησης των πωλήσεων:
• Το Adhesive Technologies με οργανική ανάπτυξη 6,8 %, ονομαστική ανάπτυξη 6,1 %.
• Το Consumer Brands πέτυχε οργανική αύξηση πωλήσεων 7 %, ονομαστική ανάπτυξη 7,3 %.
Η πολύ ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 6,6 %, οφείλεται, σύμφωνα με την εταιρεία στη διψήφια τιμολόγηση, ενώ οι όγκοι πωλήσεων ήταν κάτω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Όπως αναφέρεται και στη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, μεταξύ άλλων αξιοσημείωτων γεγονότων, ολοκληρώθηκε η έξοδος από επιχειρηματικές δραστηριότητες στη Ρωσία ενώ σημειώθηκε πρόοδος στην εφαρμογή της ατζέντας στρατηγικής ανάπτυξης.
«Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα της χρονιάς – παρά το συνεχιζόμενο απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς. Η πολύ ισχυρή αύξηση των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μας μονάδες υπογραμμίζει τη δύναμη του χαρτοφυλακίου μας με επιτυχημένα brands και καινοτόμες τεχνολογίες. Το πρώτο τρίμηνο, συνεχίσαμε τα μέτρα τιμολόγησής μας για να αντισταθμίσουμε περαιτέρω τις αντίξοες συνθήκες από το κόστος των πρώτων υλών και των μεταφορικών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel. «Σήμερα, επιβεβαιώσαμε τον οδηγό μας για το 2023 και, με βάση την πολύ ισχυρή εξέλιξη των οργανικών πωλήσεων του πρώτου τριμήνου, προσβλέπουμε με αυτοπεποίθηση στο τρέχον οικονομικό έτος».