Την έννοια του success story, πριν αυτή αποκτήσει ευρεία χρήση, κατάφεραν να μετουσιώσουν δύο αδέρφια σε ένα ημιυπόγειο στο Μεταξουργείο πριν από 55 χρόνια. Πρόκειται για τα αδέρφια, Γιάννη και Νίκο Νιάρχο, που το 1967 σε αυτό το ημιυπόγειο ξεκίνησαν τη δική τους επιχείρηση κατασκευής στρωμάτων, την Αθηναϊκή Στρωματοποιία, γνωστή στο ευρύτερο κοινό ως Media Strom. Τα δύο αδέρφια, προβλέποντας τις ανάγκες των πελατών και επενδύοντας συνεχώς σε νέες τεχνολογίες, ανέπτυξαν την εταιρεία, η οποία πέρασε πια στη δεύτερη γενιά της οικογένειας. Στο «τιμόνι» της επιχείρησης βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο κ. Γιώργος Νιάρχος, Γενικός Διευθυντής της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, ο οποίος με αφορμή και την επέτειο των 55 χρόνων λειτουργίας της, παρουσίασε την πορεία της στο σήμερα και τις βλέψεις της για το αύριο. «Εάν ισχύει ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται, αισθανόμαστε περήφανοι που με τη σφραγίδα της επιτυχίας των 55 περασμένων ετών, πορευόμαστε προς ένα μέλλον που προβλέπεται ακόμη πιο δυναμικό και επιτυχημένο» δήλωσε ο κ. Γ. Νιάρχος.
«Πνεύμα υπεροχής» και στο εργοστάσιο
Μπορεί το βασικό μότο της Media Strom για τα προϊόντα της να είναι το «πνεύμα υπεροχής», ρίχνοντας, ωστόσο, κανείς μια ματιά στο εργοστάσιό της, διαπιστώνει πως η φιλοσοφία αυτή περνά και στην παραγωγική διαδικασία. Από την προσεκτική επιλογή των υλικών έως και την εφαρμογή των τελευταίων τεχνολογιών στον εξοπλισμό, η Media Strom φαίνεται να αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα των επενδύσεων στην παραγωγή.
Σημειώνεται πως το εργοστάσιο περιλαμβάνει σύγχρονα μηχανήματα συνδεδεμένα με ERP ενώ με στόχο την διασφάλιση άριστών προϊόντων υπάρχουν 28 σημεία ελέγχου εντός της παραγωγής. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το τμήμα R&D, στο οποίο περιλαμβάνεται σύγχρονος προσομοιωτής που τεστάρει την αντοχή των στρωμάτων ενώ είναι το μοναδικό εργαστήριο στην Ελλάδα που εκδίδει πιστοποιητικά ποιότητας. Η δυναμικότητα του εργοστασίου μπορεί να φτάσει έως και τα 1.000 στρώματα ημερησίως, ενώ πρέπει να ληφθεί υπόψιν πως η Media Strom εφαρμόζει την έννοια του mass customization, παράγοντας έτσι ένα κωδικό στρώματος σε περίπου 1.500 πιθανές διαστάσεις.
Το επενδυτικό πρόγραμμα για το 2023
Με τις πωλήσεις να αγγίζουν για το 2022 τα 26,5 εκατ. ευρώ, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία στοχεύει να φτάσει τα 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2023, προχωρώντας και στις απαιτούμενες επενδύσεις. Σύμφωνα με τον κ. Νιάρχο, το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας για το τρέχον έτος ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ και σε αυτό περιλαμβάνεται η ανάπτυξη τριών νέων καταστημάτων και του ecommerce, η ολοκλήρωση της αναβάθμισης του ERP F&O 365 της Microsoft αλλά και η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2023. Παράλληλα, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία επικεντρώνει τη στρατηγική της στην συνεχώς αναπτυσσόμενη ξενοδοχειακή αγορά καθώς και στη δημιουργία νέων επετειακών προϊόντων.
Επιμένει «ελληνικά»
Τέλος, με τη φράση «έχουμε πολύ καλά ελληνικά μυαλά και χέρια» ο κ. Νιάρχος εξήγησε γιατί η εταιρεία του αντιστάθηκε στις «σειρήνες» να στήσει εξαρχής το εργοστάσιο εκτός συνόρων παρά τις δελεαστικές προτάσεις, ωστόσο. ξεκαθάρισε πως η εταιρεία κοιτάζει πάντα το εξωτερικό, Βαλκάνια και Μέση Ανατολή, ως έναν πιθανό εξαγωγικό «προορισμό».