-->

NU AQUA: Προχωράει δυναμικά η επένδυση στο Λουτράκι

Σε καλό δρόμο φαίνεται πως βρίσκεται η μεγάλη επένδυση της επιχείρησης NU AQUA στο Λουτράκι, στις παλαιές εγκαταστάσεις της PepsiCo Hellas, καθώς η εταιρεία έλαβε «πράσινο φως» για ένταξη στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου. Συγκεκριμένα, δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο ΦΕΚ η απόφαση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Αναπτυξιακών Νόμων και Άμεσων Ξένων Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με την οποία εγκρίνεται η υπαγωγή στις διατάξεις του ν. 4399/2016 και ειδικότερα στο καθεστώς ενίσχυσης της Γενικής Επιχειρηματικότητας των άρθρων 37 έως 41 αυτού (Ζ’ κύκλος) του επενδυτικού σχεδίου της επιχείρησης. Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη επένδυση αφορά στην «ίδρυση νέας μονάδας εμφιάλωσης νερού με απόκτηση του συνόλου των στοιχείων ενεργητικού μονάδας που έχει κλείσει» (ΚΑΔ κύριου κλάδου δραστηριότητας: Εμφιάλωση φυσικών μεταλλικών νερών), στη Δημοτική Ενότητα Αγίων Θεοδώρων, Λουτρακίου.

Όσον αφορά το ποσό της επένδυσης, συνολικό επιλέξιμο και ενισχυόμενο, ανέρχεται σε 20.357.233,40 ευρώ.
Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Ιούλιο, η εταιρεία άνοιξε ξανά τις πόρτες μετά από 10 χρόνια, στο ιστορικό εργοστάσιο εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού «ΚΑΡΑΝΤΑΝΗ». Tο πρώτο εργοστάσιο εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού στην Ελλάδα, κι ένα από τα πρώτα της Ευρώπης, ιδρύθηκε από τον Κλέαρχο Καραντάνη το 1907 και υπήρξε σημείο αναφοράς για το Λουτράκι. Στις παλαιές εγκαταστάσεις της PepsiCo Hellas θα εμφιαλώνεται πλέον το φυσικόμεταλλικό νερό με την ονομασία «Eonio Λουτράκι».

Επεκτείνει τη μονάδα της η Agrodrip

Στην υλοποίηση νέας επένδυσης προχωρά η εταιρεία Agrodrip. Στην εκπνοή του 2022 με απόφαση του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εγκρίθηκε η υπαγωγή στις διατάξεις του ν. 4399/2016, επενδυτικού σχεδίου της που αναφέρεται στην επέκταση της δυναμικότητας μονάδας κατασκευής πλαστικών εξαρτημάτων άρδευσης και αποχέτευσης. Η επένδυση θα γίνει στον Δήμο Δέλτα του Νομού Θεσσαλονίκης της και είναι συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους ίσου με 1.292.174,22 ευρώ.

H Agrodrip A.B.E.E. ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 ως παραγωγική μονάδα εξαρτημάτων άρδευσης. Με συνεχείς επενδύσεις στον τομέα της έρευνας και της τεχνολογίας, στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, του κτιριακού και μηχανολογικού εξοπλισμού, έφτασε σήμερα να είναι μια πλήρως καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής ολοκληρωμένων συστημάτων άρδευσης, καινοτόμων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Σήμερα λειτουργεί σε δύο σύγχρονες μονάδες παραγωγής εξαρτημάτων και σωλήνων – σταλακτηφόρων άρδευσης στη ΒΙ.ΠΕ.Θ. Σίνδου συνολικού εμβαδού πάνω από 16.000 τ.μ. Δραστηριοποιείται τόσο στην ελληνική, όσο και στην διεθνή αγορά, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξαγωγικό της προσανατολισμό. Πετυχαίνοντας μια αλματώδη αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας τα τελευταία έτη, εξάγει σε πάνω από 30 χώρες σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων είναι η Λατινική Αμερική, οι Η.Π.Α., η Ινδία, η Ρωσία, οι Αραβικές χώρες, κ.α.

Πιστοποιημένη εδώ και πολλά χρόνια με το σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 9001 και διανύοντας πλέον την τρίτη δεκαετία της, η Agrodrip συνεχίζει να δίνει έμφαση στη διαρκή έρευνα και ανάπτυξη και στο εξειδικευμένο στελεχιακό δυναμικό της κι έτσι μπορεί να εξελίσσεται και να επεκτείνει δυναμικά την παρουσία της τόσο στην ελληνική, όσο και στην διεθνή αγορά, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις στα πλέον δύσκολα προβλήματα άρδευσης.

Πενταετές επενδυτικό πλάνο στα σκαριά για τη Lavipharm

Στο νέο, πενταετές επενδυτικό πλάνο της Lavipharm αναφέρθηκε σε σχετική ενημέρωση του τύπου ο Τηλέμαχος Λαβίδας, Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ της φαρμακοβιομηχανίας. Σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα, το πλάνο των επενδύσεων του Ομίλου για το 2022-2026 περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, βελτίωση κτιριακών εγκαταστάσεων για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και νέο εργαστήριο R&D.
Τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια μιας επιτυχημένης ΑΜΚ, από την οποία αντλήθηκαν κεφάλαια συνολικού ποσού 51,28 εκατ. ευρώ, με το τελικό ποσοστό κάλυψης να αγγίζει το 88,42%. Σημαντική ώθηση έδωσε στην Lavipharm και η στρατηγική συνεργασία με την TIKUN Europe που ανακοινώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, για τη διανομή των νέων προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης που σύντομα αναμένονται στην αγορά, αλλά και η διεύρυνση της συνεργασίας με την εταιρεία παραγωγής γενοσήμων ZENTIVA. Τέλος, η Lavipharm σχεδιάζει την κυκλοφορία επτά νέων φαρμακευτικών προϊόντων δικής της έρευνας, τα οποία προορίζονται κυρίως για τις διεθνείς αγορές.

Advent Technologies: Συνεργασία με την Alfa Laval

Η Advent Technologies Holdings Inc. ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την Alfa Laval. Η συνεργασία στοχεύει στην αξιολόγηση των κυψελών καυσίμου της Advent που λειτουργούν με μεθανόλη – και αργότερα με πράσινη μεθανόλη με μηδενικές εκπομπές – με σκοπό την αντικατάσταση των γεννητριών παροχής ηλεκτρικής ισχύος στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Ανάπτυξης και Επίδειξης Ενεργειακής Τεχνολογίας της Δανίας ενώ για την υλοποίησή του θα συνεργαστούν η Advent, η Alfa Laval και ομάδα Δανών πλοιοκτητών.
Αρχικά, η συνεργασία θα επικεντρωθεί στη δοκιμή των κυψελών καυσίμου HT-PEM της Advent που λειτουργούν με μεθανόλη ως πηγή ηλεκτρικής ενέργειας για πλοία. Κατά τη διάρκεια του έργου, το σύστημα κυψελών καυσίμου θα υποβληθεί σε αξιολόγηση κινδύνου από κορυφαίο νηογνώμονα της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Mytilineos: Η νέα διοικητική δομή του ομίλου

Το 2023, με τον εταιρικό μετασχηματισμό, ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Mytilineos, προσανατολισμένο στις τάσεις της ενεργειακής μετάβασης και του ψηφιακού μετασχηματισμού, με άξονες τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κυκλική οικονομία. Στο πλαίσιο αυτό, το ΔΣ ενέκρινε τις προτάσεις του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας Ευάγγελου Μυτιληναίου για αναδιοργάνωση της εταιρείας με ισχύ από 01.01.2023.

Η νέα δομή έχει πλέον δύο επιχειρηματικούς κλάδους:
• Τον νέο κλάδο Ενέργειας με επικεφαλής τον Γιάννη Καλαφατά – Chief Executive Director, Energy, και
• Τον κλάδο Μεταλλουργίας με επικεφαλής τον Δημήτρη Στεφανίδη – Chief Executive Director, Metallurgy.

Τη διοίκηση της εταιρείας στελεχώνουν επίσης οι:
• Ευάγγελος Χρυσάφης ως Vice Chairman and Executive Director of the BoD for Regulatory and Strategic Energy and Infrastructure Matters
• Χρήστος Γαβαλάς ως Chief Treasury & IR Officer και προσεχώς Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. με εποπτικό ρόλο επί των οικονομικών θεμάτων της Εταιρείας
• Έλενος Καραΐνδρος ως Chief Strategy and M&A Officer
• Ελευθερία Κοντογιάννη ως Chief Finance Officer
• Βίβιαν Μπουζάλη ως Chief Corporate Affairs & Communication Officer
• Φώτης Σπυράκος ως Chief Administration Officer & Head of CEO’s Office
• Σάρα Φιδέλη ως Chief People Officer
• Nίκος Κεραμίδας ως Executive Director, European Affairs & Regulatory Advocacy
• Δημήτρης Παπαδόπουλος ως Executive Member of the BoD and Executive Director, Corporate Governance & Sustainable Development
• Πέτρος Σελέκος ως Executive Director, Legal, Contracts & Compliance.

 

Έξυπνα συστήματα και τεχνολογίες για τη συλλογή παραγγελιών σε αποθηκευτικούς χώρους

1. Η ανάγκη για αυτοματοποίηση της διαδικασίας συλλογής παραγγελιών (order picking)

Τα τελευταία χρόνια η πολυπλοκότητα κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των διαδικασιών εντός των αποθηκευτικών χώρων έχει αυξηθεί σημαντικά εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, των απαιτήσεων για τεμαχιακό picking καθώς επίσης και της απαίτησης για πολύ μικρούς χρόνους ανταπόκρισης. Παρά το γεγονός ότι όλες οι διαδικασίες ενός αποθηκευτικού χώρου είναι εξίσου σημαντικές και επηρεάζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών καθώς επίσης και το λειτουργικό κόστος, αξίζει να αναφερθεί ότι η διαδικασία της συλλογής παραγγελιών αποτελεί την πιο ακριβή διαδικασία, δεδομένου ότι συμβάλει στο λειτουργικό κόστος σε ποσοστό που αγγίζει το 55% – 65% του συνολικού κόστους που προκύπτει απ’ όλες τις διαδικασίες μιας αποθηκευτικής εγκατάστασης.

Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της εν λόγω διαδικασίας, μια από τις παραμέτρους που θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι ο βαθμός αυτοματοποίησης και η τεχνολογία η οποία χρησιμοποιείται για τη συλλογή των παραγγελιών. Οι νέες τάσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω, επιτάσσουν σε πολλές των περιπτώσεων, τα προϊόντα να έρχονται προς συλλογή μπροστά στους pickers (μέθοδος goods-to-picker) με χρήση πολλαπλών και διαφορετικών αυτοματοποιημένων συστημάτων, ρομπότ και ειδικού εξοπλισμού. Πράγματι η μέθοδος goοds-to-picker χρησιμοποιείται με σκοπό τη μείωση του «μη παραγωγικού» χρόνου των εργαζόμενων συλλογής, όπου σε παραδοσιακούς αποθηκευτικούς χώρους μπορεί να φτάσει και το 75%, σύμφωνα με το

Για την υιοθέτηση της εν λόγω μεθόδου είναι απαραίτητη η χρήση ειδικού εξοπλισμού (automated picking systems), ο οποίος χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των εμπορευμάτων και μπορεί να αφορά προηγμένα συστήματα διαχείρισης και αυτόματης αποθήκευσης και ανάκτησης προϊόντων από ραφαρίες. Ενδεικτικά τέτοιου είδους συστήματα περιλαμβάνουν τα εξής: α) Automated Storage and Retrieval Systems – AS/RS (Cranes), β) Automated Guided Vehicles – AGVs, γ) Vertical Lift Modules – VLM, δ) Horizontal / Vertical carousels, ε) collaborative robots, κλπ. Η εφαρμογή της μεθόδου Goods-to-pickers, σε συνδυασμό με τη διαθέσιμη τεχνολογία και συστήματα, μπορεί να συμβάλει στην υψηλότερη παραγωγικότητα, στη δημιουργία εργονομικών σταθμών εργασίας και στη μείωση απαιτήσεων σε αποθηκευτικούς χώρους.

2. Ενδεικτικές τεχνολογίες για την αυτοματοποιημένη συλλογή παραγγελιών
Η ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη μια σειράς τεχνολογικών λύσεων και αυτοματισμών, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που συνέβαλαν στην εμφάνιση μιας σειράς αναδυόμενων τεχνολογιών και συστημάτων για τη συλλογή των παραγγελιών (Σχήμα 3). Δεδομένου ότι τα σύγχρονα συστήματα συλλογής παραγγελιών βασίζονται στη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού και συστημάτων, το μοντέλο λειτουργίας των σύγχρονων αποθηκευτικών χώρων είναι εντάσεως κεφαλαίου, εξαιτίας του υψηλού κόστους επένδυσης που απαιτείται. Αν και το ποσοστό χρήσης των αυτοματοποιημένων και ρομποτικών συστημάτων συλλογής παραγγελιών παραμένει σε χαμηλά επίπεδα τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, όλο και περισσότερες εταιρίες μπαίνουν στη διαδικασία αξιολόγησης επενδύσεων που αφορούν σε αυτοματοποιημένη ή/και ρομποτική λύση συλλογής παραγγελιών.

Σύστημα AS/RS
Η χρήση ταινιόδρομων και ραουλόδρομων αποτελεί το πιο ευρέως διαδεδομένο σύστημα ενδοδιακίνησης προϊόντων από ένα σημείο μιας εγκατάστασης logistics, σε ένα άλλο. Επιπροσθέτως, σε περίπτωση που συνδυαστούν με συστήματα αυτόματης αποθήκευσης και ανάκτησης προϊόντων (AS/RS – Automated Storage and Retrieval System), η αποδοτικότητα της διαδικασίας συλλογής αυξάνεται σημαντικά. Αναλυτικότερα, η χρήση των εν λόγω συστημάτων αυξάνει ακόμη περισσότερο το επίπεδο αυτοματοποίησης, μειώνει το χρόνο εκτέλεσης της συλλογής προϊόντων και τους απαιτούμενους πόρους, συμβάλει στη δημιουργία εργονομικών σταθμών εργασίας (advanced picking workstations) με υψηλότερη παραγωγικότητα και επίσης μειώνει τις απαιτήσεις για διαθέσιμους χώρους καθώς επιτρέπει την πυκνή αποθήκευση, δεδομένου ότι οι ενδοδιακινήσεις πραγματοποιούνται πλέον με stacker cranes (Σχήμα 2). Τα εν λόγω συστήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μετακίνηση παλετών, κιβωτίων ή ακόμη και τεμαχίων (Mini Load AS/RS). Στην περίπτωση της διαχείρισης τεμαχίων η χρήση συγκεκριμένου τύπου πλαστικών κιβωτίων (totes/bins), συμβάλει στη καλύτερη διαχείρισης των προϊόντων.

Σύστημα AS/RS-based Shuttle
Η λειτουργία του συστήματος AS/RS-based Shuttle βασίζεται στην παράλληλη και συντονισμένη λειτουργία lifts, carriers και shuttles. Στο εν λόγω σύστημα μπορεί να επιτευχθεί λειτουργία 24/7, ενώ υπάρχει η δυνατότητα διαχείρισης όλων των τύπων και ειδών παλετών με βάρος ανά παλέτα το οποίο μπορεί να φθάσει τα 1.500Kg. Σε επίπεδο παραγωγικότητας, η απόδοση του συστήματος εξαρτάται αποκλειστικά από το πλήθος των Carriers (μητρικά σκάφη). Αυτό προκύπτει καθώς η μετακίνηση των Shuttles σε άλλη σούδα ή στο lift, πραγματοποιείται μόνο μέσω του μητρικού σκάφους, προκειμένου να επιτευχθεί η απόθεση ή ανάκτηση παλετών. Η σχέση ανάμεσα στο Shuttle και το Lift, είναι σχέση Γονέα – Τέκνου (parent – child relation) (Σχήμα 3).

Σύστημα AMR-based Shuttle
Η λειτουργία του συστήματος AMR-based Shuttle βασίζεται στην παράλληλη και συντονισμένη λειτουργία lifts και AMR shuttles. Στο εν λόγω σύστημα μπορεί να επιτευχθεί λειτουργία 24/7, ενώ υπάρχει η δυνατότητα διαχείρισης παλετών. Σε αντίθεση με το AS/RS-based Shuttle, όπως παρουσιάζεται στο παρακάτω γράφημα, η λύση του AMR-based Shuttle παρέχει ακόμη πιο υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και ευελιξίας, δεδομένου ότι το AMR Shuttle έχει τη δυνατότητα να κινείται προς τις 4 κατευθύνσεις (εμπρός – πίσω – δεξιά – αριστερά) στο επίπεδο, χωρίς την ανάγκη μεταφοράς του από μητρικό σκάφος (Carrier). Μέσω του συστήματος AMR-based Shuttle μπορεί να γίνει πλήρη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου ενώ παράλληλα μπορεί να δημιουργηθούν σούδες αποστολής στα χαμηλότερα επίπεδα του αποθηκευτικού συστήματος. Το εν λόγω σύστημα έχει τη δυνατότητα αυτόματης προετοιμασίας σουδών/δρομολογίων κατά τη διάρκεια της νύχτας, έτσι ώστε κάθε πρωί οι σούδες δρομολογίων να είναι έτοιμες προς φόρτωση, ενώ παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα για ενδοδιακίνηση των παλετών στις ραφαρίες προκειμένου να τηρείται η αρχή της ταχυκινησίας (ABC analysis). Ακόμη, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το εν λόγω σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί τμηματικά, ενώ αύξηση της παραγωγικότητας μπορεί να επιτευχθεί με περισσότερους διαδρόμους και περισσότερα AMR Shuttles.

 

 

Η Sunlight Group στην πρωτοβουλία «Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών»

Η Sunlight Group Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας συμμετέχει στην πρωτοβουλία Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών. Το Σύμφωνο ξεκίνησε το 2000 και είναι η μεγαλύτερη εταιρική πρωτοβουλία για τη βιωσιμότητα στον κόσμο. Συνιστά έκκληση προς τις επιχειρήσεις να ευθυγραμμίζουν τις δραστηριότητες και τη στρατηγική τους με βάση δέκα παγκοσμίως αποδεκτές αρχές σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εργασίας, προστασίας του περιβάλλοντος και καταπολέμησης της διαφθοράς, και να αναλάβουν δράση για υποστήριξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sunlight Group Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας, κ. Λάμπρος Μπίσαλας, σημείωσε, μεταξύ άλλων: «Όραμά μας είναι να παράγουμε καινοτόμες και βιώσιμες ενεργειακές λύσεις που προστατεύουν τον πλανήτη από την κλιματική αλλαγή. Να διατηρούμε έναν ασφαλή και χωρίς αποκλεισμούς χώρο εργασίας για τους ανθρώπους μας. Και να οδηγούμε τις αλλαγές, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής ηθικής – δεσμεύσεις αδιαπραγμάτευτες για τη Sunlight. Η αποθήκευση ενέργειας και η ηλεκτροκίνηση είναι κομβικοί τομείς για την επίτευξη των στόχων της πράσινης ατζέντας».

ΒΙΣ: Στο 87,984% το ποσοστό της HQF AET

Tο 2,25% της ΒΙΣ πέρασε στα χέρια της βασικής μετόχου HQF AET, η οποία κατέχει πλέον ποσοστό σε δικαιώματα ψήφου 87,984%. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η εταιρεία HQF AET, ως βασική μέτοχος της εταιρείας ΒΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΑΕ (εκδότριας), ενεργούσα δια του εκπροσώπου της Δημητρίου Φιλίππου του Ιωάννη, Προέδρου & διευθύνοντος σύμβουλου ενημερώνει την εκδότρια, ότι απέκτησε εξωχρηματιστηριακά μετοχές της εκδότριας (ποσοστό 2,249%) με αξία συναλλαγής 13.406,40 ευρώ και 111.720 δικαιώματα της εκδότριας (ποσοστό 2,249%) με αξία συναλλαγής 98.313,60 ευρώ και κατέχει πλέον ποσοστό σε δικαιώματα ψήφου 87,984% καθώς και αντίστοιχο ποσοστό δικαιωμάτων προτίμησης στην επικείμενη ΑΜΚ της εκδότριας, από 85,736% που κατείχε πριν από την συναλλαγή.»

Λύση συμβάσεων για διευθυντικά στελέχη της ΕΛΤΟΝ

Η εταιρεία ΕΛΤΟΝ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι στις 10/01/2023 λύθηκε η σύμβαση εργασίας του Οικονομικού Διευθυντή του Ομίλου κου Αντώνιου Ε. Γιάσσαρη και του Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Εταιρείας κου Δημητρίου Σ. Γιωτόπουλου. Σημειώνεται ότι ο κος Δημήτριος Σ. Γιωτόπουλος παραμένει μέλος του ΔΣ της εταιρείας.

 

KAFEA TERRA: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

H KAFEA TERRA, 100% ελληνική βιομηχανική εταιρεία επεξεργασίας και εμπορίας καφέ, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω τη δέσμευσή της υπέρ της ισότητας στο χώρο εργασίας, προχώρησε στην υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Η υπογραφή της Χάρτας πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα παρουσία του κ. Ιορδάνη Ιωσηφίδη, General Manager της KAFEA TERRA, της κας. Ράνιας Νομικού, Human Resources Manager της KAFEA TERRA, του προέδρου του ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων) και ιδρυτή του Diversity Charter Greece, κ. Σταύρου Μηλιώνη και της Υπεύθυνης Επικοινωνίας του ΚΕΑΝ, κας. Κατερίνας Ψύχα. Μέσα από την υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας, η KAFEA TERRA, σεβόμενη τη διαφορετικότητα των εργαζομένων, επιβεβαιώνει στην πράξη τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος ίσων ευκαιριών χωρίς αποκλεισμούς.