Η Ροδούλα δραστηριοποιείται στο χώρο παραγωγής artisanal προϊόντων ζύμης και γλυκού τα τελευταία 20 χρόνια. H Πόπη Τρακάδα, Marketing Director της εταιρείας τονίζει ότι: «Σήμερα με τρεις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής, δύο κέντρα διανομής στη Θεσσαλονίκη της Κρήτης, φιλοξενεί μέγεθος 15.000 τμ. Η εταιρεία παράγει καθημερινά περισσότερες από 480.000 μερίδες που παραδίδονται σε περισσότερα από 20.000 σημεία πώλησης παγκοσμίως.
Η διασφάλιση της ποιότητας και η συνέπεια των προϊόντων της λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη και επιτυγχάνεται με την εφαρμογή πιστοποιημένων διεθνών συστημάτων διαχείρισης (ISO, BRC, IFS) κατά την παραγωγή». Η εταιρεία πρόσφατα πραγματοποίησε επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του τεχνολογικού της εξοπλισμού, έχοντας ενταχθεί στο πρόγραμμα «Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός» με προϋπολογισμό ύψους 150 εκατ. ευρώ.
Με την παρούσα επένδυση η εταιρεία πέτυχε, μεταξύ άλλων, την επέκταση της αγοράς με την προσθήκη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Η κα Τρακάδα επισημαίνει ότι: «Η εταιρεία προσφέρει καινοτόμες διαφοροποιημένες λύσεις, δημιουργώντας κάθε χρόνο νέα προϊόντα που έχουν φέρει φρέσκο αέρα στην κατηγορία της κατάψυξης. Η μεσογειακή διατροφή είναι κυρίαρχη εδώ και αρκετά χρόνια ως παγκόσμια διατροφική τάση και λόγω της στροφής της αγοράς σε πολλαπλά κανάλια διανομής, οδήγησε την εταιρεία να αυξήσει τις εξαγωγικές της δραστηριότητες. Με σταθερά βήματα, ξεκινήσαμε τη δραστηριότητά της σχετικά με τις εξαγωγές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ (εγκρίθηκε από το FDA), τον Παναμά, τον Καναδά και τη Μέση Ανατολή (με πιστοποίηση Halal) με μεγάλη επιτυχία».