Ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της έκανε η ΚΡΙ ΚΡΙ, με την επιτυχημένη ολοκλήρωση έργου πρόβλεψης ζήτησης για λογαριασμό της, από την ομάδα της WITSIDE. Σκοπός του έργου, ήταν η πρόβλεψη της ζήτησης των προϊόντων ΚΡΙ ΚΡΙ με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και η βελτίωση της παραγωγικότητας των Planners.
Boost παραγωγικότητας μέσω της αυτοματοποίησης
Πιο συγκεκριμένα, με την υποστήριξη των συμβούλων της WITSIDE, η ΚΡΙ-ΚΡΙ πέτυχε ακριβέστερες προβλέψεις συνδυάζοντας δεδομένα πωλήσεων (sell-in και sell-out), δεδομένα προωθητικών ενεργειών, συμβάντα έλλειψης αποθεμάτων, ενδείξεις θερμοκρασίας, κ.ά. Πέτυχε, επίσης, σημαντική βελτίωση της παραγωγικότητας μέσω της αυτοματοποίησης στη διασύνδεση και το μετασχηματισμό των δεδομένων.
Για την επίτευξη αυτού, επιλέχθηκε το FORECAST PRO, μέλος του οικοσυστήματος λύσεων της WITSIDE. Πρόκειται, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, για μια δράση που οδήγησε στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΚΡΙ-ΚΡΙ και «άνοιξε νέες πόρτες» για νέες ψηφιακές ευκαιρίες. «Μέσα από την αγαστή συνεργασία με τους ανθρώπους της WITSIDE θέσαμε γερά θεμέλια για την έξυπνη εφοδιαστική αλυσίδα της ΚΡΙ ΚΡΙ. Η επιτυχία του έργου βασίστηκε στην άμεση κατανόηση των αναγκών, πρακτικές προτάσεις λύσεων προστιθέμενης αξίας και την ορθή εφαρμογή τους με άμεσα αποτελέσματα», δήλωσε ο κ. Τριαντάφυλλος Γιόρτσος, Head of Logistics & Supply Chain BI στην ΚΡΙ ΚΡΙ.
Από πλευράς του, ο κ. Κωνσταντίνος Παζάλος, Director Innovation & Analytics στη WITSIDE δήλωσε: «Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους τους οποίους θέσαμε μαζί με την ΚΡΙ-ΚΡΙ. Αυτοί αφορούν στη βελτίωση της ακρίβειας πρόβλεψης και της παραγωγικότητας των εμπλεκομένων χρηστών στη διαδικασία του planning. Αξιοποιήσαμε στο έπακρο της δυνατότητες της μηχανικής μάθησης και της στατιστικής για να πετύχουμε το στόχο μας μέσα σε μόλις 2 μήνες από την έναρξη του έργου, κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους».