Ελληνικά Καλώδια: Δηλώνει βροντερό παρών στη Wind Europe Electricity City 2021

Το παρόν στην εκδήλωση χερσαίας και υπεράκτιας αιολικής ενέργειας Wind Europe Electricity City 2021 στην Κοπεγχάγη στις 23-25 Νοεμβρίου, θα δώσει η Ελληνικά Καλώδια Α.Ε., με συμμετέχοντες από την αιολική βιομηχανία και όχι μόνο. Στελέχη από τη βαριά βιομηχανία, τη κινητικότητα, τη τοπική και οικιακή θέρμανση, την αποθήκευση, την υβριδική τεχνολογία, το υδρογόνο κ.ά, καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση για το πώς χτίζεται μια «καθαρή» οικονομία. Η εταιρεία θα βρίσκεται στο περίπτερο C4-B21 για να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους για τις δράσεις της το περασμένο έτος.

EUROCERT: Διαθέτει τον πρώτο CSCA από το APSCA στην Ελλάδα

Η EUROCERT διαθέτει πλέον τον πρώτο και μοναδικό Certified Social Compliance Auditor (CSCA) από το APSCA στην Ελλάδα. Ειδικότερα, το APSCA είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός με σκοπό την ενίσχυση του επαγγελματισμού, της συνέπειας και της αξιοπιστίας των επιθεωρητών και φορέων πιστοποίησης που διενεργούν ελέγχους και επιθεωρήσεις κοινωνικής συμμόρφωσης. Πλέον, η EUROCERT αποτελεί πλήρες μέλος του APSCA, ενώ τον Οκτώβριο του 2021 επιθεωρητής της EUROCERT ολοκλήρωσε επιτυχώς όλα τα στάδια των απαιτούμενων εξετάσεων, όντας ο πρώτος στην Ελλάδα με την σχετική πιστοποίηση.

Στη τελική ευθεία μπαίνουν οι διαγωνισμοί των μονάδων απορριμμάτων σε Σχιστό – Φυλή

Στο στάδιο αξιολόγησης από τις αρμόδιες Επιτροπές των αιτήσεων συμμετοχής βρίσκονται οι διαγωνιστικές διαδικασίες για τις μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων σε Σχιστό και Φυλή, συνολικού προϋπολογισμού 761 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Περιφέρεια Αττικής, «το νερό πλέον έχει μπει στο αυλάκι» και η Αττική σύντομα θα διαθέτει υποδομές που θα της επιτρέψουν να σταματήσει να θάβει χωρίς επεξεργασία σκουπίδια στη Φυλή, υιοθετώντας ένα φιλικό προς το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία σύστημα διαχείρισης απορριμμάτων.

Όσον αφορά το διαγωνισμό για το Γραμματικό, δόθηκε και νέα παράταση υποβολής προσφορών για τη Δευτέρα 22.11.2021, ενώ «λαμβάνεται κάθε δυνατό μέτρο για την συντομότερη κατάληξη της διαγωνιστικής διαδικασίας». Tα σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις μονάδες επεξεργασίας σε Φυλή και Σχιστό, οι φάκελοι των οποίων έχουν κατατεθεί, είναι τα εξής:
1. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – ΤΙΤΑΝ
2. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «MORE – ΑΒΑΞ – THALIS»
3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε.
4. «INTRAKAT».

PwC: Αναγκαίος ο πενταπλασιασμός του ρυθμού μείωσης εκπομπών άνθρακα έως το 2030

Σύμφωνα με τον Δείκτη «PwC Net Zero Economy Index 2021», απαιτείται ρυθμός μείωσης των εκπομπών άνθρακα της τάξης του 12,9% – πέντε φορές μεγαλύτερος από τον ρυθμό που επιτεύχθηκε τον περασμένο χρόνο (2,5%) και οκτώ φορές ταχύτερος από τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα – ώστε να μειωθούν στο ήμισυ οι παγκόσμιες εκπομπές έως το 2030 και να επιτευχθεί μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα έως τα μέσα του αιώνα.

Αυτά είναι τα βήματα που χρειάζεται να πραγματοποιηθούν για την κατάκτηση του στόχου της Συμφωνίας του Παρισιού, τη διατήρηση της αύξησης της θερμοκρασίας κάτω από 1,5 ºC. Η παγκόσμια ζήτηση για ενέργεια έπεσε κατά 4,3% το 2020, οδηγώντας σε μείωση των εκπομπών που σχετίζονται με την ενέργεια κατά 5,6. Ως εκ τούτου, ο ρυθμός της παγκόσμιας μείωσης εκπομπών άνθρακα έφτασε στο 2,5%. Πρόκειται ωστόσο για ελάχιστη αύξηση σε σχέση με το 2,4% του 2019.

Coloplast: Εξαγοράζει την Atos Medical έναντι 2,16 δισ. ευρώ

Η μετοχή της Coloplast ενισχύεται κατά 3,6% καθώς η εταιρεία ιατρικού εξοπλισμού ανακοίνωσε ότι συμφώνησε στην εξαγορά της Atos Medical, έναντι 2,16 δισ. ευρώ, εταιρεία η οποία ειδικεύεται στην λαρυγγεκτομή, από τη γαλλική εταιρεία private equity, PAI Partners. «Η Atos Medical αντιπροσωπεύει μια νέα κατηγορία μακροπρόθεσμης ανάπτυξης για την Coloplast», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Η Coloplast δήλωσε πως θα διατηρήσει το όνομα και το brand της Atos medical, η οποία έχει έδρα στο Μάλμο της Σουηδίας, και θα αφήσει τη μονάδα να λειτουργεί ως ξεχωριστή επιχείρηση.

Η συμφωνία, που αναμένεται να αυξήσει τα κέρδη ανά μετοχή από το 2022 και το 2023, αναμένεται να ολοκληρωθεί στο β΄ τρίμηνο της χρήσης της Coloplast. Η Coloplast αναπτύσσει προϊόντα και υπηρεσίες που διευκολύνουν τη ζωή των ατόμων με πολύ προσωπικές και ιδιαίτερες ιατρικές παθήσεις. Η εταιρεία προσφέρει προϊόντα φροντίδας οστομίας, διαχείρισης ούρων και εντέρου, χειρουργικής ουρολογίας, ελκών δέρματος και δέρματος.

LG: Στόχος η χρησΗ 600.000 τόνων ανακυκλωμένου πλαστικού έως το 2030

Η LG Electronics ανακοίνωσε τον στόχο της να χρησιμοποιήσει σχεδόν 600.000 τόνους ανακυκλωμένου πλαστικού έως το 2030 σε μια συντονισμένη προσπάθεια μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην αλυσίδα αξίας.

Σκοπός της LG είναι το μεγαλύτερο μέρος της πρωτοβουλίας να σχετίζεται με τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος ανάκτησης ηλεκτρονικών αποβλήτων και την αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, όσον αφορά τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό και τις οικιακές συσκευές. Το 2020, η LG χρησιμοποίησε περίπου 20.000 τόνους ανακυκλωμένων πλαστικών στα προϊόντα της, τους οποίους σχεδιάζει να δεκαπλασιάσει έως το 2025.

Ενώ το ανακυκλωμένο πλαστικό χρησιμοποιείται προσωρινά μόνο για τις εσωτερικές συσκευασίες των τηλεοράσεων LG, των οθονών Η/Υ, των ηχείων, των πλυντηρίων ρούχων, των ψυγείων και των κλιματιστικών, η LG θα επεκτείνει τη χρήση ανακυκλωμένων πλαστικών και στις εξωτερικές συσκευασίες των προϊόντων της. Παράλληλα με την προσπάθεια χρήσης περισσότερων ανακυκλωμένων υλικών, η εταιρεία μειώνει και τη χρήση ακατέργαστου πλαστικού σε όλες τις δραστηριότητές της.

 

Νέα επένδυση από τα Coffee Island στο εργοστάσιο της Πάτρας

Στον Αναπτυξιακό Νόμο εντάχθηκε η νέα επένδυση της «ΣΑΠΛΑΪ ΓΙΟΥΝΙΚ Α.Ε.» γνωστής με το brand Coffee Island, με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας Δυτικής Ελλάδας. Η επένδυση αναφέρεται στην επέκταση της υφιστάμενης παραγωγικής δυναμικότητας με ταυτόχρονη ποιοτική αναβάθμιση των παραγόμενων προϊόντων, βελτίωση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και ψηφιακή αναβάθμιση των υποδομών στο εργοστάσιο της εταιρείας που βρίσκεται στη ΒΙ.ΠΕ Πατρών. Το συνολικό επιλέξιμο και ενισχυόμενο κόστος είναι 2.771.378,24 ευρώ.

Στο πλαίσιο του «πράσινου» χαρακτήρα της επένδυσης, προωθούνται μία σειρά από λύσεις, από απλές όπως η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στην οροφή του εργοστασίου και η εγκατάσταση λιγότερο ενεργοβόρου εξοπλισμού, μέχρι πιο σύνθετες, όπως η εγκατάσταση συστημάτων παρακολούθησης των ενεργειακών ροών.
Στα σχέδια της εταιρείας είναι η διεύρυνση του δικτύου της, η είσοδος σε νέες αγορές, κ.ά.

Η Coffee Island πρόσφατα μπήκε στο οργανωμένο λιανεμπόριο εγκαινιάζοντας μέσα στο καλοκαίρι τη συνεργασία της αρχικά με την Σκλαβενίτης τον Ιούλιο και πρόσφατα με τα My Market. Και όπως έχει πει και ο CEO της κ. Κωνσταντινόπουλος «η διείσδυση της εταιρείας στο οργανωμένο λιανεμπόριο σαφώς αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης που έχει χαράξει η Coffee Island, καθώς μέσα από τον χώρο των συγκεκριμένου καναλιού αυξάνεται περαιτέρω η αναγνωρισιμότητα των προϊόντων του καφεκοπτείου μας και διευρύνεται το πελατειακό μας κοινό».

Ο Όμιλος Θεοδώρου στη FoodTech 2021

Ο Όμιλος Θεοδώρου προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους στη FoodTech 2021, τη μεγάλη έκθεση τεχνολογίας και εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών που θα πραγματοποιηθεί από τις 12 έως τις 15 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo.

Στα περίπτερά του (Αίθουσα 2, Περίπτερα D02 – E01 & E06), ο όμιλος θα παρουσιάσει την ευρεία γκάμα των προϊόντων και λύσεων που προσφέρει για την αυτοματοποίηση της βιομηχανικής συσκευασίας τροφίμων και ποτών: Κωδικοποίηση (προϊόν – κιβώτιο – παλέτα), Labelling systems, Ζυγιστικά συστήματα, Λύσεις ρομποτικής, Ιχνηλασιμότητα προϊόντων, Λύσεις Industry 4.0, Περιτύλιξη παλέτας με stretch film και νέα υλικά νανοτεχνολογίας, Θερμικοί εκτυπωτές ετικετών, Barcode systems, Αναλώσιμα συσκευασίας (ετικέτες, μελανοταινίες, stretch film).

Sunlight: Έναρξη του προγράμματος «RISE to the Challenge»

Ξεκίνησαν και επισήμως το 18μηνο ταξίδι τους στη Sunlight δέκα νέες και νέοι μηχανικοί, στο πλαίσιο του προγράμματος έμμισθης εκπαίδευσης και απασχόλησης πτυχιούχων «RISE to the Challenge». Πρόκειται για μία πρωτοβουλία για εκπαίδευση ταλαντούχων μηχανικών σε τεχνολογίες λιθίου νέας γενιάς. H Sunlight, εταιρεία τεχνολογίας που ειδικεύεται στις ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης ενέργειας, επενδύει σημαντικά στην Έρευνα & Ανάπτυξη και το ανθρώπινο δυναμικό – με έμφαση στην ενδυνάμωση των νέων.

Επιλέχθηκαν δέκα άτομα για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, τα οποία θα περάσουν τους επόμενους 18 μήνες δουλεύοντας δίπλα στους καλύτερους του κλάδου, σε εναλλασσόμενες 6μηνες θητείες σε κομβικά τμήματα της Sunlight – Έρευνα & Ανάπτυξη λιθίου (Lithium R&D), Product Management και Pre-sales, όπου θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε απαιτητικά έργα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

BIC και Iprova γιορτάζουν την πρώτη επέτειο του BIC-Iprova Invention Lab

Η BIC και η Iprova συναντήθηκαν στο BIC-Iprova Invention Lab στην Αθήνα, για να γιορτάσουν την πρώτη επέτειο από την έναρξη λειτουργίας του. Οι δύο εταιρείες έκαναν τον απολογισμό μιας επιτυχημένης πρώτης χρονιάς παραγωγής καινοτόμων ιδεών, που θα συμβάλουν στη μελλοντική εμπορική επιτυχία της BIC.

Το BIC-Iprova Invention Lab ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Οκτώβριο του 2020. Η τεχνολογία της Iprova φέρνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εφεύρεση. Η τεχνολογία, που βασίζεται στη μηχανική μάθηση και στο NLP, παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις της αγοράς, τις κοινωνικές και τεχνολογικές εξελίξεις παγκοσμίως, εντοπίζοντας νέες πληροφορίες για τη δημιουργία πολύτιμων εφευρέσεων.

Χρησιμοποιώντας την παραπάνω προσέγγιση, μια ειδική ομάδα εφευρετών της BIC ξεκίνησε μια πληθώρα νέων έργων κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Πάνω από 30 αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας βρίσκονται σε διαδικασία υποβολής, με βάση τα αποτελέσματα του εργαστηρίου, πολλές από τις οποίες επί του παρόντος πρωτοτυποποιούνται ως μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης προϊόντων της BIC.

«Στην BIC εφευρίσκουμε εκ νέου βασικά προϊόντα της καθημερινότητας, προσφέροντας στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας με μακροχρόνια διάρκεια και έξυπνο σχεδιασμό. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας της Iprova, το BIC-Iprova Invention Lab αναπτύσσει προϊόντα επόμενης γενιάς που αποτυπώνουν το ίδιο όραμα», εξηγεί ο Κώστας Μαυροειδής, Senior Manager και Επικεφαλής του Data-Driven Invention Lab.