Μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της Nestlé Ελλάς αποτελεί η επένδυση στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία της υγείας (κλινική διατροφή, συμπληρώματα κ.ο.κ.), μέσω της ελληνικής Nestlé Health Science, που ιδρύθηκε το 2023. Υπενθυμίζεται ότι η Nestlé Ελλάς απέκτησε πέρσι τη δραστηριότητα διανομής των προϊόντων της Solgar στη χώρα για το ποσό των €11,1 εκατ., με στόχο να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελκυστική κατηγορία των βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής.
Το σχέδιο αυτό «πατά» σε ένα ισχυρό R&D, καθώς η Nestlé διαθέτει το μεγαλύτερο στη βιομηχανία τροφίμων δίκτυο R&D. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει 23 εγκαταστάσεις παγκοσμίως, με την ερευνητική «ναυαρχίδα» της στην Ελβετία, 5.000 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό και 35 χρόνια εξειδίκευσης στη φυτική διατροφή. Όπως ανέφερε ο κ. Νίκος Εμμανουηλίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, επί του παρόντος ο τομέας αυτός δεν αναλογεί σε μεγάλο ποσοστό του τζίρου, ωστόσο θα παίρνει σταδιακά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο, αποτελώντας μακροπρόθεσμη στρατηγική.
Σχετικά με τις ανατιμήσεις και το περιθώριο κέρδους που βρέθηκε κάτω από το μικροσκόπιο του ΣτΕ, ο κ. Εμμανουηλίδης τόνισε ότι δεν τίθεται θέμα αισχροκέρδειας, καθώς στα «απόνερα» του covid η εταιρεία έχει επιβαρυνθεί με αυξημένα κόστη, κάτι που φαίνεται και στα μειωμένα κέρδη της τελευταίας διετίας. Σύμφωνα με τον ίδιο τη μεγαλύτερη επιρροή την έχει το διαρκώς αυξανόμενο κόστος των α΄υλών, ειδικά του πράσινου καφέ που έχει αγγίξει το 24% περίπου, η εκτόξευση του ενεργειακού κόστους, αλλά και το «πέρασμα» σε νέες βελτιωμένες συσκευασίες, ωστόσο τα μεγέθη φαίνεται να ανακάμπτουν στο φετινό εξάμηνο. Σημείωσε τέλος ότι οι πολλές παρεμβάσεις των αρχών δημιουργούν προβλήματα στη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, τους προμηθευτές και τους διανομείς.