Το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για υγιεινά τρόφιμα όπως και τρόφιμα ειδικών κατηγοριών δημιουργεί προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη της General Mills, η οποία το 2023 είδε αισθητή μείωση κερδών. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι πωλήσεις την περσινή χρήση ανήλθαν σε €71.175.789 (2022: €69.204.092), σημειώνοντας αύξηση κατά 2,85%. Σημειώθηκε επίσης αύξηση στις εξαγωγές κατά περίπου 5,88%, με το συνολικό ποσό να αγγίζει τα €63 εκατ., το οποίο απορροφάται σχεδόν στο σύνολο του από εταιρείες του Ομίλου General Mills.
Η διοίκηση σημειώνει ότι, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε μείωση στην εσωτερική αγορά κατά περίπου € 1,5 εκατ. (17%). Η γενική μείωση των πωλήσεων προήλθε κυρίως από την μείωση της ζήτησης των προϊόντων, των προϊόντων ζύμης (Pillsbury) και από τις μπάρες δημητριακών (Nature Valley). Τέλος, τα αποτελέσματα (κέρδη) προ φόρων ανήλθαν σε €1.973.954 (2022: €3.081.942).
Παράλληλα, η General Mills προχώρησε σε επένδυση για την τοποθέτηση solar panels στο εργοστάσιό της, με στόχο την κάλυψη μέρους των αναγκών του σε ενέργεια. Επίσης, η εταιρεία προέβη σε αλλαγή του εταιρικού στόλου οχημάτων, με ηλεκτρικά και χαμηλής κατανάλωσης οχήματα. Όσον αφορά στη χρονιά που διανύουμε, η διοίκηση προβλέπει ότι τόσο οι πωλήσεις εσωτερικού όσο και οι εξαγωγές θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2023, με την κερδοφορία να κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα. Πάντως, προβλέπει ότι το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για υγιεινά τρόφιμα όπως και τρόφιμα ειδικών κατηγοριών δημιουργεί προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη στο μέλλον.