Μείωση μεγεθών, λόγω της συνεχιζόμενης επίδρασης των περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία, ανακοίνωσε η Frigoglass για το α‘ τρίμηνο του 2021, με τη Διοίκηση ωστόσο να διακρίνει ήδη προοπτικές ανάκαμψης. Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 29,4% το πρώτο τρίμηνο, αποδίδοντας μέρος της πτώσης στις συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Η εταιρεία σημειώνει πως το περιθώριο EBITDA κυμάνθηκε στα επίπεδα του περυσινού τριμήνου, με βελτίωση του περιθωρίου στον κλάδο Υαλουργίας λόγω αύξησης των τιμών, ενώ η χαμηλή απορρόφηση του σταθερού κόστους και η αύξηση του κόστους πρώτων υλών επηρέασαν το περιθώριο του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης.

Για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 η Διοίκηση αναμένει βελτίωση πωλήσεων, δεδομένου ότι αυξήθηκαν κατά 31% τον Απρίλιο. Ειδικότερα, ο Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, ανέφερε τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την ισχυρή ανάκαμψη του όγκου πωλήσεων στον κλάδο Υαλουργίας στη Δυτική Αφρική και την επιτυχημένη υλοποίηση της εμπορικής στρατηγικής μας, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ασία και τη σύναψη νέων συνεργασιών για τη Frigoserve. Πιστεύουμε ότι θα επιτύχουμε αύξηση πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου EBITDA το 2021».

Επιπλέον επενδύσεις σε Ελβετία και Νιγηρία
Στο πλαίσιο ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, η Frigoglass σημειώνει ότι, στο τέλος του α΄ τριμήνου, επεκτάθηκε επιτυχημένα στην Ελβετία μέσω της Frigoserve. Επιπλέον, έκανε έναρξη εργασιών ανακατασκευής κλιβάνου στη Νιγηρία τον Μάρτιο, με αναμενόμενη ολοκλήρωση του έργου τον Ιούνιο του 2021. Μάλιστα, παρατηρείται επιταχυνόμενη αύξηση του όγκου πωλήσεων των γυάλινων φιαλών στη Νιγηρία και αναμένεται η δυναμική της αύξησης να ενισχυθεί τα επόμενα τρίμηνα.