Την είσοδό της με επώνυμα προϊόντα στα μαλακτικά και στα απορρυπαντικά γενικής χρήσης ανακοίνωσε η Endless EC, η οποία τρέχει φέτος με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Η αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται από το 1985 στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου και την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών, παρουσίασε τις δύο νέες κατηγορίες της σειράς #goodmood που αποτελούν την επώνυμη πρότασή της στην αγορά του “Personal Hygiene” και “Household Care”, σε δημοσιογραφική εκδήλωση την Τετάρτη 19 Ιουνίου.

Η επιλογή της Endless EC να επενδύσει στο brand της δεν είναι τυχαία, καθώς, όπως ανέφερε η κα Εύη Οικονόμου, Commercial Director της εταιρείας, το 65% του τζίρου της προέρχεται από τις πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων και το 35% από τα private label. Αντίστοιχα, στα χαρτικά αναλογεί το 70% του τζίρου, με τα απορρυπαντικά να φέρνουν το υπόλοιπο 30%.
Κυρίως στα χαρτικά επικεντρώνονται και οι επενδύσεις της Endless EC τα τελευταία χρόνια, όπως επεσήμανε από πλευράς του ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Γιώργος Τρακάκης. Σύμφωνα με τον ίδιο, το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 19 εκατ. ευρώ που ολοκληρώθηκε το 2019 σε κτίρια και μηχανολογικό εξοπλισμό, καλύπτει τις ανάγκες της εταιρείας για τουλάχιστον μια πενταετία μπροστά.

Για την ώρα η εταιρεία δεν σχεδιάζει περαιτέρω επενδύσεις στην παραγωγή, αλλά επικεντρώνεται στη σωστή στελέχωση και συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της. Ο CEO έκανε λόγο για μικρή πτώση του κύκλου εργασιών στη χρήση του 2023, με την κερδοφορία να διατηρείται στα ίδια επίπεδα. Για φέτος ο κ. Τρακάκης δήλωσε «ρεαλιστικά αισιόδοξος» ότι η Endless θα πετύχει τον στόχο των κιβωτίων, τρέχοντας ήδη με διψήφιο αριθμό ανάπτυξης στο πεντάμηνο. Ωστόσο, φάνηκε αβέβαιος για το τζίρο, δεδομένων των νέων αυξήσεων στις πρώτες ύλες – ενδεικτικά, από τον Δεκέμβριο του 2023 έως τον Ιούνιο, η τιμή του χαρτιού έχει αυξηθεί κατά 35%. Ιδιαίτερη μνεία έκανε η διοίκηση στο νέο οργανόγραμμα της εταιρείας, η οποία από το 2023 πέρασε στον πλήρη έλεγχο της οικογένειας Τρακάκη, με ονόματα όπως αυτό του Αρμόδιου Γιαννίδη της Vitex να διανθίζουν σήμερα το διοικητικό της συμβούλιο.

Οι πρώτες refillable της κατηγορίας με 65% λιγότερο πλαστικό
Οι νέες προσθήκες περιλαμβάνουν δύο αρώματα για υγρό γενικού καθαρισμού και δύο αρώματα για μαλακτικά ρούχων, σε μίνιμαλ, βιώσιμες συσκευασίες, τις οποίες έχει δημιουργήσει η ίδια η εταιρεία. Τα προϊόντα συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία προστατεύοντας το περιβάλλον και τον πλανήτη, ενώ η σύνθεσή τους εμπεριέχει μικροκάψουλες νέας γενιάς χωρίς μικροπλαστικά, και χρησιμοποιεί φυτικά κατιόντα και πολυμερικά χρώματα ειδικής τεχνολογίας κατάλληλης για ιματισμό. Παράλληλα, για κάθε προϊόν κυκλοφορεί και το αντίστοιχο pouch για εύκολο refill που έχει κατά 65% λιγότερο πλαστικό από την φιάλη. «Για εμάς στην Endless EC είναι μια απτή απόδειξη των δυνατοτήτων και του προσανατολισμού μας για δημιουργία made in Greece προϊόντων που σέβονται τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, συνδυάζουν τις χαμηλές τιμές με την υψηλή ποιότητα, και υπηρετούν την περιβαλλοντική συνείδηση με τον καλύτερο δυνατό ανά περίπτωση τρόπο», ανέφερε η κα Οικονόμου.