Tο κρίσιμο θέμα της κλιματικής ουδετερότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα αποτέλεσε αντικείμενο του ανοιχτού διαλόγου που υλοποίησε η Coca-Cola Τρία Έψιλον με προμηθευτές, πελάτες και συνεργάτες της. Με δέσμευση για μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, η εταιρεία έχει ήδη μειώσει σημαντικά τις εκπομπές από την δραστηριότητά της και εστιάζει στη μείωση εκπομπών από την ευρύτερη αλυσίδα αξίας της. Σκοπός του ανοιχτού διαλόγου ήταν να συζητηθούν οι σημαντικές προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και να εντοπιστούν οι ευκαιρίες, καινοτομίες και λύσεις για τη δημιουργία μίας αειφόρου εφοδιαστικής αλυσίδας. Ο Γιώργος Χαντουμάκος, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο δήλωσε: «Είναι ξεκάθαρο ότι δεν μας μένει χρόνος για χάσιμο ενάντια στην κλιματική κρίση. Κάθε επιχείρηση οφείλει να κοιτάξει προσεκτικά τις δραστηριότητές της και να αξιολογήσει πως και από που μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να έχουμε μία αειφόρο εφοδιαστική αλυσίδα».