Η Coca-Cola HBC AG, παραγωγικός όμιλος και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, παρουσίασε ισχυρή αύξηση καθαρών εσόδων στο εννεάμηνο, χάρη στην εστιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής της καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο. Πιο συγκεκριμένα, σημείωσε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,9%, στο τρίμηνο, και κατά 13,7% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Καταγράφηκε επίσης αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4%, με τη συμβολή όλων των τομέων δραστηριοποίησης.
«Η στοχευμένη υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων μας συνέβαλε στη μεγάλη αύξηση των εσόδων, κατά 13,9%, και σε αυτό το τρίμηνο, με καλή δυναμική του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας, καθώς επίσης και στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο», σχολιάζει ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, προσθέτοντας ότι, «λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή απόδοσή μας στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, και την πεποίθησή μας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη θετική πορεία μας στην αγορά, επικαιροποιούμε τις οικονομικές μας κατευθύνσεις για το έτος». Ειδικότερα, αναμένεται αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση στο εύρος 11% με 13% (προηγουμένως: 8% με 12%), αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο σε συγκρίσιμη βάση κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό και αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση στο εύρος 10% με 12% (προηγουμένως: 7% με 12%).