Αβέβαιο προδιαγράφεται το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενόψει των Ομοσπονδιακών Εκλογών της 26ης Σεπτεμβρίου και την αποχώρηση από το πολιτικό σκηνικό της χώρας της μέχρι σήμερα Καγκελαρίου Angela Merkel, έπειτα από 16 χρόνια.
Βασικό ερώτημα, είναι εάν η νέα κυβέρνηση θα συνεχίσει την ίδια πολιτική. Άλλα ερωτήματα που τίθενται, είναι εάν θα υπάρξει και ανοιχτή σύγκρουση με μια πιο «πράσινη» κυβέρνηση που θα πιέσει τους αυτοκινητοβιομήχανους και τους προμηθευτές τους να δεχθούν τις οποιεσδήποτε αλλαγές προτείνει η νέα κυβέρνηση ή μήπως υπάρχει ακόμη και ο κίνδυνος του παραγκωνισμού. Την ίδια στιγμή έπειτα από μια σχετικά αργή εκκίνηση οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες (ΒMW AG, Daimler AG και Volkswagen AG) τώρα αγκαλιάζουν το ηλεκτρικό μέλλον τους.
Στην διεθνή έκθεση της Φραγκφούρτης η BMW ανακοίνωσε ότι διπλασιάζει τις παραγγελίες της σε ηλεκτρικές μπαταρίες καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεπερνά κάθε προηγούμενο, Αντιστοίχως η Volkswagen αποκάλυψε σχέδιο για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ιδανικό για τις πόλεις.
Η Γερμανία πρόκειται να έχει το υψηλότερο ποσοστό υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, με άνω του 90% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά έως το 2040. Για τη Bosch, τον μεγαλύτερο προμηθευτή εξαρτημάτων αυτοκινήτων, η επόμενη Κυβέρνηση θα πρέπει να εστιάσει στους στόχους που ήδη υπάρχουν και όχι να δημιουργήσει νέους.