Περισσότεροι από 2.600 εκθέτες, 85% εκ των οποίων από χώρες εκτός Γερμανίας, θα παρουσιάσουν πολλά νέα προϊόντα στην επερχόμενη Automechanika Frankfurt, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης. Το γεγονός ότι η διεθνής βιομηχανία aftermarket θα συναντηθεί επιτέλους και πάλι από κοντά φέτος είναι πιο σημαντικό από ποτέ – δεδομένων των διαρκών αλλαγών και των επίκαιρων προκλήσεων όπως η συνεχιζόμενη πανδημία, ο πόλεμος στην Ουκρανία, η ενεργειακή κρίση, η κλιματική αλλαγή, τα προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού, καθώς και οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς κι ανθρώπινο δυναμικό.

Νέες τεχνολογίες και ιδέες για τη μηχανοκίνηση του μέλλοντος θα προβληθούν και θα συζητηθούν στην κορυφαία διεθνή πλατφόρμα για το aftermarket, μεταξύ άλλων στην ειδική εκδήλωση «Innovation4Mobility» και σε ενδιαφέρουσες διαλέξεις της Automechanika Academy. Επιμόρφωση και δικτύωση αποτελούν περαιτέρω σημεία εστίασης της διοργάνωσης.
«Συνολικά, αναμένουμε περισσότερους από 2,600 εκθέτες από 70 χώρες εδώ στη Φρανκφούρτη», εξηγεί ο κος Olaf Mußhoff, Διευθυντής της Automechanika Frankfurt. «Στις top χώρες σε συμμετοχή εκθετών περιλαμβάνονται εταιρείες από τη Γερμανία, την Ιταλία και την Τουρκία», συμπληρώνει.

Τεχνολογίες, λύσεις και τάσεις για τη μελλοντική δευτερογενή αγορά
Automechanika Innovation Awards:
Τα Βραβεία Καινοτομίας της Automechanika, τα οποία φέτος θα απονεμηθούν στις 13 Σεπτεμβρίου, όχι μόνο αποδεικνύουν την καινοτόμο δύναμη του

Aftersales Market, αλλά απεικονίζουν τις επίκαιρες τάσεις στον κλάδο.

Innovation4Mobility: Ο ειδικός τομέας “Innovation4Mobility”, ο οποίος παρουσιάζει μελλοντικές λύσεις για συνδεδεμένα οχήματα και μηχανοκίνηση φιλική προς το περιβάλλον, προσφέρει ένα συναρπαστικό πρόγραμμα διαλέξεων.

Συνεργείο του μέλλοντος 4.0: Πώς θα είναι το συνεργείο του μέλλοντος; Ο ειδικός τομέας Future Workshop 4.0 προσφέρει συναρπαστικές πληροφορίες σχετικά με αυτό.
Ημέρα Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Automechanika: Όπως και οι κατασκευαστές ΟΕΜ στην αυτοκινητοβιομηχανία, έτσι και οι εταιρίες aftermarket πρέπει όχι μόνο να ικανοποιούν τις απαιτήσεις για τη μέγιστη δυνατή απόδοση κόστους και ποιότητα υπηρεσιών, αλλά και να λαμβάνουν υπόψη τους στόχους σχετιζόμενους με το κλίμα και το περιβάλλον.
Δικτύωση και μεταφορά τεχνογνωσίας: Η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στην εμπορική έκθεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο στη φετινή διοργάνωση.

Επιμόρφωση: Οι εμπορικοί επισκέπτες μπορούν να αναμένουν ένα ευρύ πρόγραμμα με νέες τεχνολογίες και ειδικούς που συζητούν τις τρέχουσες τάσεις.

Πρακτικά εργαστήρια με τους φροντιστές αυτοκινήτων: Συνολικά 11 πρακτικά εργαστήρια στα γερμανικά και στα αγγλικά με θέμα την αποκατάσταση ζημιών από ατυχήματα θα πραγματοποιούνται καθημερινά στη Galleria.

Talents4AA: Η νέα πρωτοβουλία του κλάδου έχει ως στόχο να εμπνεύσει νέα ταλέντα στον τομέα aftermarket.
Διαγωνισμός Body & Paint: Με σύνθημα “Mobility in Transition”, ο διαγωνισμός Body & Paint, ο οποίος υποστηρίζεται από τις εταιρείες Axalta, BASF Coatings/Glasurit και SATA, περνά στον επόμενο γύρο.

«αδικια» για την ελληνικη βιομηχανια
Κατά του -15% στο φυσικό αέριο κυβέρνηση και βιομηχανία
Κατά της πρότασης της Κομισιόν για την μείωση 15% στην χρησιμοποίηση του φυσικού αερίου τάσσεται η ελληνική κυβέρνηση -δια στόματος του κυβερνητικού εκπροσώπου, Γιάννη Οικονόμου- όπως και η εγχώρια βιομηχανία. Υπενθυμίζεται ότι την Τετάρτη, η Κομισιόν πρότεινε σε όλα τα κράτη-μέλη να υιοθετήσουν τον εθελοντικό στόχο για μείωση της χρήσης του αερίου κατά 15% από τον Αύγουστο έως τον Μάρτιο, σε σχέση με τη μέση κατανάλωση την ίδια περίοδο το διάστημα 2016-2021.

Από την πλευρά της βιομηχανίας, ο πρόεδρος της ΕΒΙΚΕΝ Αντώνης Κοντολέων σχολιάζοντας το προτεινόμενο σχέδιο της ΕΕ, τόνισε ότι: «αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο, με απλή διαδικασία, η μείωση κατά 15% να γίνει υποχρεωτική για όλα τα κράτη μέλη, γεγονός που θα έχει μη αναστρέψιμες αρνητικές επιπτώσεις για τη βιομηχανία της χώρας μας, η οποία προσπαθεί να επιβιώσει μέσα στην ενεργειακή καταιγίδα.

Εάν λάβουμε υπόψη μας την υψηλή εξάρτηση της ηλεκτροπαραγωγής μας έως και 40% από το φ.α, τις συνθήκες που διαμορφώνονται σήμερα στα λιγνιτωρυχεία μετά την απόφαση για πρόωρη απολιγνιτοποίηση, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι σε όλη τη διάρκεια του επερχόμενου χειμώνα θα επιβληθούν περιορισμοί στη λειτουργία της βιομηχανίας, ενώ μπορεί να υπάρχει επάρκεια σε φ.α.

Την ίδια στιγμή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αρνείται δογματικά, εδώ και ένα έτος, να δεχθεί λύσεις που θα αντιμετωπίζουν την εκτόξευση στο κόστος του ρεύματος (χρέωση που να αντιστοιχεί στο μέσο κόστος παραγωγής αντί του οριακού). Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι η πρόταση είναι άδικη για τη χώρα μας, ενώ ταυτόχρονα δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Αντίθετα θα έχει δυσανάλογες αρνητικές επιπτώσεις για την εθνική μας οικονομία».