Το παρατεταμένο lockdown στο λιανεμπόριο, ειδικά στην τοπική αγορά, στοίχισε πτώση πωλήσεων 8,1% στην Apivita το 2020, ελληνική εταιρεία καλλυντικών που έχει περάσει στον ισπανικό όμιλο Puig, ο οποίος υλοποιεί σχέδιο αναδιοργάνωσης των δραστηριοτήτων. Για το 2021, αν και επηρεάστηκαν τα κανάλια διανομής των προϊόντων από τα lockdown, ειδικά στο α’ τρίμηνο, η κατάσταση έχει πλέον βελτιωθεί.
Με την πρόοδο του εμβολιαστικού κινήματος και την επανεκκίνηση της οικονομίας ανέκαμψαν τα μεγέθη της εταιρείας, η οποία έχει πλέον επανέλθει σε θέση ανάπτυξης έναντι του 2020 και αρκετά κοντά στην εκτέλεση του προϋπολογισμού του 2021. Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι η κορύφωση της πανδημίας φαίνεται να είναι πίσω μας και εκφράζει αισιοδοξία για τις εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στα εταιρικά μεγέθη.