«Η εκκίνηση παραγωγής της Carlsberg στην Ελλάδα είναι πολύ σημαντική για εμάς. Αφενός διότι αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουμε να ενεργοποιήσουμε την μάρκα πολύ πιο δυνατά στην αγορά και, μάλιστα, έχουμε δώσει μεγάλη βάση στην επέκταση της γκάμας των προϊόντων με το κουτί 330 ml και αφετέρου γιατί αναβαθμίζουμε το εργοστάσιο μας στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο ως παραγωγικό, αλλά και ως εξαγωγικό κόμβο, εφόσον μέσω της τοπικής παραγωγής, θα εξυπηρετήσουμε πολλές αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής» ανέφερε η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την εκκίνηση της ελληνικής παραγωγής του brand της Carlsberg στη Σίνδο.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, συνεχίζεται το πλάνο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας το οποίο τρέχει εδώ και δύο χρόνια, στο πλαίσιο του οποίου έγινε και η παραγωγή στη Σίνδο. «Συνεχίζουμε τις χρονιές 2023 και 2024 με επενδυτικό πλάνο ύψους 20 εκατ. ευρώ σε εγκαταστάσεις, δίνοντας, επίσης, βαρύτητα στη βιωσιμότητα, αλλά και στην εκπαίδευση, την ασφάλεια και την υγιεινή του ανθρώπινου δυναμικού μας και, φυσικά, στις καμπάνιες των μαρκών μας» υπογράμμισε στο FOODReporter η Σοφία Μαυραντζούλη, Senior brand manager, Non Beer, Premium+ Beer and 3rd Party brands. Σχετικά με τη φετινή χρονιά, η ίδια εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξη: «Σαφώς πρόκειται για μια χρονιά με δυσκολίες λόγω του αυξημένου πληθωρισμού και των ανατιμήσεων στα ενεργειακά και τις πρώτες ύλες. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι θα αντεπεξέλθουμε και ότι το 2023 θα είναι μία χρονιά ανάπτυξης και για την αγορά και για εμάς, με το μεγαλύτερο στοίχημα να είναι ο τουρισμός».