Σε 110,24 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ ΑΕ στο εννεάμηνο του 2021 έναντι 102,75 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 7,3%. Τα EBITDA ανήλθαν σε 22,29 εκατ. ευρώ έναντι 21,38 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,02 εκατ. ευρώ, έναντι 14,03 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2020.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 24,14 εκατ. ευρώ από 21,03 εκατ. ευρώ. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε κυρίως η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας, σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε επίσης η ανάπτυξη της αριθμητικής της διανομής, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις εμφανίζουν μικρή μείωση -1,2%, αγγίζοντας τα 37,9 εκατ. ευρώ. Αυτό αποδίδεται σύμφωνα με την εταιρεία, «στην υψηλή περυσινή βάση, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς. Έτσι, παρόλο που καταφέρνουμε να διατηρούμε το μερίδιο αγοράς μας, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι οριακά πίσω από το 2020. Για την ενίσχυση της θέσης μας, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση, με πρόσφατο παράδειγμα την ενίσχυση της κατηγορίας λειτουργικών γιαουρτιών.

Σημειώνεται ότι με διαφημιστικές καμπάνιες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες προσπαθούμε να ενισχύσουμε το μερίδιο μας στην αγορά». Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +12,6%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 41 εκατ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη +9,8% και αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.