To 4ο Athens ESG Forum επιστρέφει την Παρασκευή 28 Ιουνίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής, με την επιστημονική συνεργασία του CSR Hellas. Μέσα από ομιλίες και πάνελ, το συνέδριο θα απαντήσει σε καίρια ερωτήματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο και κυρίως, πώς οι ηγέτες των επιχειρήσεων μπορούν να προχωρήσουν στον επανασχεδιασμό των επιχειρηματικών μοντέλων με γνώμονα το ESG, για να διασφαλίσουν τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

Μπορεί η εναρμόνιση στα πρότυπα ESG να επιφέρει βραχυπρόθεσμα σε αρκετές περιπτώσεις υψηλό κόστος, ωστόσο σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα συμβάλλει στη δημιουργία αξίας. Για παράδειγμα, η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μπορεί να απαιτήσει επενδύσεις σε πιο αειφόρες τεχνολογίες ή διαδικασίες, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη μείωση των λειτουργικών δαπανών και σε μια πιο ανθεκτική επιχείρηση, ειδικά σε μια περίοδο αυξανόμενων κλιματολογικών αλλαγών.

Το speakers lineup περιλαμβάνει προσωπικότητες με αναγνωρισμένη προσφορά στο Sustainability, μεταξύ των οποίων οι:
• Daan Van Acker, Program Manager for Carbon Majors, InfluenceMap,
• Patrick de Cambourg, Sustainability Reporting Board Chair, European Financial Reporting Advisory Group (EFRAG),
• Hasan Cerhozi, VP Impact & ESG Me­thodology Development, Moody’s Ana­lytics,
• Alex Ely, Founder Director, Mae Archi­tects UK,
• Eelco van der Enden, Chief Executive Officer at Global Reporting Initiative (GRI)
• Vangelis Grapsas, ESG Ratings Senior Analyst, Sustainable Fitch,
• Peter Hajipieris, Chief Sustainability Solutions Officer, Real Sustainability Solutions™ UK,
• Anita Knezović, Managing Director, ESG Point Croatia,
• Jeremy Schwartz, former CEO and MD of some of the world’s most iconic brands: Pandora, The Body Shop, Coca-Cola Europe, and L’Oreal UK; Chairman of the Kantar Consulting Sustainability Practice; Senior Advisor to the McKinsey Business Transformation Practice.

Ξεχωριστή μνεία στον Jeremy Schwartz, ο οποίος έρχεται για να μοιραστεί με το κοινό τρεις πτυχές για την παράλληλη ανάπτυξη της κερδοφορίας και της βιωσιμότητας, αναλύοντας τα δεδομένα της Kantar για την καταναλωτική συμπεριφορά και την ελαστικότητα ζήτησης, καθώς και τη σημασία της αντιστοίχισης τιμών και της zero-based κοστολόγησης.
Πληροφορίες: www.Athens-ESG-Forum.gr.